دستگیری ۱۳ سارق و کشف ۱۱ قبضه سلاح سرد

۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۲:۵۲:۵۲
کد خبر: ۸۴۹۳۶۶
دستگیری ۱۳ سارق و کشف ۱۱ قبضه سلاح سرد
سرپرست یگان امداد پلیس پایتخت از اجرای طرح امنیت عمومی در برخورد با هنجارشکنان و قانون گریزان و دستگیری 13 سارق خبر داد .

به گزارش گروه اجتماعی برنا؛ سرهنگ "سعید عطاء اللهی " با اعلام این خبر گفت: ماموران پلیس یگان امداد پایتخت در راستای برای امنیت عمومی شهروندان موفق به دستگیری 13 سارق شدند که در بازرسی بدنی از این متهمان تعداد 11 قبضه سلاح سرد کشف شد.

سرپرست یگان امداد پلیس پایتخت افزود: این گشت زنی به مدت 24 ساعت گذشته در اقصی نقاط شهر تهران اجرا شده است و ماموران موفق شدند علاوه بر 13 سارق ، تعداد 24 مظنون نیز دستگیر کنند و سارقان و مظنونان برای تحقیقات بیشتر در اختیار پلیس پیشگیری قرار گرفته اند.

این مقام انتظامی بیان داشت: در بازرسی بدنی از متهمان علاوه بر کشف سلاح سرد، تعدادی تجهیزات دفاعی نیز کشف و متهمان به جرم ارتکابی اعتراف کردند.

وی خاطرنشان کرد: در این رابطه 18 دستگاه وسیله نقلیه و موتور سیکلت سرقتی کشف و توقیف شده است.

وی در انتها افزود: با همکاری شهروندان کلیه اقدامات ماموران انتظامی در راستای برقراری امنیت پایدار در سطح شهرستان صورت می گیرد و مجرمان و مخلان نظم و امنیت بدانند فرزندان ملت در نیروی انتظامی از عزمی راسخ در برخورد با آنان برخوردارند و اجازه هنجار شکنی را به کسی نخواهند داد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز