عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام:

سمن ها نباید وابستگی به دولت داشته باشند / باید بانک اطلاعات جامع از جوانان نخبه آماده شود

۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۴:۴۰:۱۶
کد خبر: ۸۴۹۴۵۲
سمن ها نباید وابستگی به دولت داشته باشند / باید بانک اطلاعات جامع از جوانان نخبه آماده شود
حجت الاسلام و المسلمین دکتر "مجید انصاری" گفت : سمن ها نباید وابستگی به دولت داشته و مستقل باشند .تشکیل مجمع ملی جوانان به این اصل نزدیک تر، و دولت نیز باید در این خصوص کمک کند.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی برنا ، در دیدار صمیمی نمایندگان هیات رئیسه مجمع ملی جوانان با حجت الاسلام و المسلمین دکتر "مجید انصاری" عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام عنوان شد: سازمان های مردم نهاد باید مستقل، و دولت و سایر دستگاه ها نیز به این امر کمک کنند.

وی با اشاره به اعتماد بالای حضرت امام (ره) به جوانان اظهار داشت: برای برون رفت از مشکلات باید جوانان در سطوح مختلف مدیریت کشور قرار گیرند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه مجمع ملی جوانان و سازمان های مردم نهاد جوانان باید در عمل نیز بیانگر خدمت به جامعه باشند افزود: پیگیری مطالبات و استقلال حوزه جوانان نیز به این مهم کمک خواهد کرد.

حجت الاسلام "مجید انصاری" با اشاره به اینکه سمن ها نباید وابستگی به دولت داشته و مستقل باشند افزود: تشکیل مجمع ملی جوانان به این اصل نزدیک تر، و دولت نیز باید در این خصوص کمک کند.

معاون سابق حقوقی و پارلمانی رئیس جمهور در ادامه گفت: باید بانک اطلاعات جامع از جوانان نخبه در زمینه های مختلف برای حضورشان در عرصه های آماده شود و متولی امور جوانان برای توانمند سازی آنها برنامه ریزی کند.

دکتر "مجید انصاری" در پایان از حضور و فعالیت داوطلبانه اعضای سمن ها و مجمع ملی جوانان در حوادث اخیر سیل تقدیر و افزود: آماده همکاری با این نهاد مردمی حوزه جوانان هستیم.

گفتنی است "علی یزدان پناه احمدآبادی" و "ایمان محمدی نرگسی" از اعضای هیات رئیسه مجمع ملی جوانان قبل از سخنان "دکتر انصاری" گزارشی از تشکیل مجمع ملی جوانان و اقدامات سمن ها در کمک رسانی به آسیب دیدگان سیل اخیر ارائه کردند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز