رئیس هیئت سمن های خراسان جنوبی:

سلطانی‌فر اولویت‌های حوزه جوانان را به خوبی می‌شناسد/ مخالف استیضاح وزیر ورزش‌وجوانان هستم/ این اقدام یک فرصت سوزی است

۱۳۹۸/۰۳/۰۳ - ۱۱:۲۳:۴۶
کد خبر: ۸۴۹۷۳۸
سلطانی‌فر اولویت‌های حوزه جوانان را به خوبی می‌شناسد/ مخالف استیضاح وزیر ورزش‌وجوانان هستم/ این اقدام یک فرصت سوزی است
رضا قهوه چی گفت : من با استیضاح مخالف هستم، چون در دوران ریاست وزیر ورزش و جوانان در مقایسه با دوران قبلی، هم اعتبارات و هم نگاه به حوزه ورزش و جوانان خیلی بهبود پیدا کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی برنا، در شرایط فعلی کشور مردم ما نیاز دارند نمانیدگان به مسائل مهمتری فکر کنند، ولی در حال حاضر با مسئله استیضاح وزیر ورزش و جوانان مواجه شدیم! به نظر می رسد نماینده های مردم باید مردمی تر فکر کنند و مشکلات عمیق تر جامعه را به صحن علنی مجلس بکشند و خواستار بررسی آنها باشند. در خصوص اینکه چرا نماینده بین اینهمه الویت به این استیضاح رسیده اند مصاحبه ای با نماینده های سمن ها داشته ایم. 

رضا قهوه چی، رئیس هیئت سمن های خراسان جنوبی، به عنوان یک دبیر سمن که فعال حوزه جوانان است نظر خود را در مورد وضعیت وزارت ورزش و جوانان در دوران ریاست سلطانی فر اینگونه بیان می کند: «من با استیضاح مخالف هستم، چون در دوران ریاست وزیر ورزش و جوانان در مقایسه با دوران قبلی، هم اعتبارات و هم نگاه به حوزه ورزش و جوانان خیلی بهبود پیدا کرده است. در این 2 سالی که از دوران ریاست جمهوری آقای روحانی باقی مانده است، تغییر در وزیر ورزش و جوانان برای شرایط فعلی کشور مفید نیست. باید  به برنامه هایی که وزیر ورزش و جوانان کنونی دارد توجه و زمینه را برای پیگیری آنها فراهم کرد.»

وی تأثیر استیضاح را بر وضعیت کنونی کشور اینگونه ارزیابی می کند: «هر جا به جایی یک تبعاتی با خود به همراه دارد. با توجه به اینکه در کشور ما حوزه جوانان زیر سایه حوزه ورزش قرار گرفته است، هر تغییری در این حوزه باعث می شود که تغییراتی محسوس در ساز و کارهایی که وجود دارند ایجاد شود. در شرایط کنونی کشور این تغییر به نفع جوانان نیست، زیرا باعث می شود ساز و کارهای کنونی که قوام گرفته اند از هم بپاشند. وزیر کنونی آگاهی های لازم را از حوزه جوانان دارد و اولویت های این حوزه را به خوبی می شناسد.»

وی تغییر وزیر ورزش و جوانان را فرصت سوزی می داند و می گوید: «اگر این وزیر تغییر کند و وزیر جدیدی سر کار بیاید تا به شرایط آگاهی پیدا کند و ساز و کارهای جدیدی طراحی کند، 2 سال طول می کشد. بنابراین در این برهه استیضاح وزیر ورزش و جوانان کار جالب و درستی نیست.»

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز