دبیر مجمع سمن‌های خراسان رضوی:

سلطانی‌فر به داد سمن‌ها رسید/ طراحان استیضاح وزیر ورزش‌و‌جوانان عملکرد وزیر را ندیده‌اند

۱۳۹۸/۰۳/۰۳ - ۱۰:۲۰:۰۹
کد خبر: ۸۴۹۷۴۰
سلطانی‌فر به داد سمن‌ها رسید/ طراحان استیضاح وزیر ورزش‌و‌جوانان عملکرد وزیر را ندیده‌اند
دبیر مجمع سمن‌های خراسان رضوی گفت: اتفاق سازنده دیگری که در این زمان روی داد همکاری وزارت ورزش و جوانان و وزارت کشور بود، عدم همکاری این وزارت خانه ها در سال های گذشته باعث شده بود که سمن ها در کشور شناسنامه دار نمی شدند. این اتفاق با رایزنی های مهندس تندگویان و دکتر سلطانی فر اتفاق افتاد.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی برنا؛ در ماه های اخیر چینش مسائل در کشور ما به صورتی است که استیضاح وزیر ورزش و جوانان دورافتاده ترین الویتی است که ممکن است مطرح شود. اما عده ای با پاک کردن صورت مسئله می خواهند مهمترین بحران کشور را وزارت خانه ای بدانند که تغییر در آن مهمترین مسئله کشور نیست. در خصوص اینکه چرا نماینده ها بین اینهمه الویت به این استیضاح رسیده اند مصاحبه ای با نماینده های سمن ها داشته ایم. 

سید امیر حسام محمد آقایی، دبیر مجمع سمن های خراسان رضوی مخالفت خود را با استیضاح وزیر ورزش و جوانان اینگونه بیان می کند: «درخواست کنندگان  استیضاح وزیر ورزش و جوانان عملکرد وزیر را ندیده اند. در دوران وزارت آقای سلطانی فر تغییرات محسوسی در وضعیت جوانان صورت گرفته و وضعیت آنها به ثبات رسیده است. در این دوره افرادی کارشناس و متخصص در حوزه جوانان به وزارت خانه راه یافته اند. با حضور افرادی مانند مهندس تندگویان و سایر همکاران وزیر اقدامات خوبی در حوزه جوانان صورت گرفته اند. اگر این استیضاح صورت بگیرد، متعاقب آن کسانی که در این وزرات خانه فعالیت می کنند نیز تغییر می کنند و یک شروع تازه برای وزارت ورزش و جوانان در این شرایط به نفع جوانان نیست. اگر فرد تازه ای سر کار بیاید، تا وقتی که عملکردهای جدید به ثبات برسند، نیاز به زمان است و همین شرایط را برای جوانان سخت می کند.»

او با بیان اینکه "سلطانی ر به داد سمن های جوانان رسید" تصریح کرد: «مهمترین اقدامی که در زمان تصدی آقای سلطانی فر افتاده است، راه اندازی مجمع سمن های جوانان است که نماینده سمن ها در وزارت خانه هستند. این مجمع ها نماینده سمن های مناطق مختلف هر استان در نمایندگی های مرکزی استان ها هم هستند. اتفاق سازنده دیگری که در این زمان روی داد همکاری وزارت ورزش و جوانان و وزارت کشور بود، عدم همکاری این وزارت خانه ها در سال های گذشته باعث شده بود که سمن ها در کشور شناسنامه دار نمی شدند. این اتفاق با رایزنی های مهندس تندگویان و دکتر سلطانی فر اتفاق افتاد. برنامه های دیگری هم برای آینده وجود دارند که در حال پیگیری هستند، تغییر وزیر ورزش و جوانان می تواند لطمه هایی جبران ناپذیر به برنامه هایی بزند که برای جوانان تدوین شده اند. »

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز