نماینده مردم اصفهان:

وزیر ورزش‌وجوانان بر اساس قانون توان برخورد مستقیم با فدراسیون‌ها را ندارد/ سلطانی‌فر تعامل خوبی با نماینده‌های مجلس دارد

۱۳۹۸/۰۳/۰۳ - ۰۹:۰۴:۴۳
کد خبر: ۸۴۹۷۶۹
وزیر ورزش‌وجوانان بر اساس قانون توان برخورد مستقیم با فدراسیون‌ها را ندارد/ سلطانی‌فر تعامل خوبی با نماینده‌های مجلس دارد
حیدر علی عابدی گفت: سلطانی فر، وزیر پرکاری است. حوزه ورزش یک حوزه پرحاشیه است که کار کردن در آن سخت است، زیرا بسیاری از مجامع تصمیم گیری در ورزش انجمن ها هستند. این انجمن ها تحت عناوین مختلفی مانند هیئت های ورزشی و فدراسیون ها ورزشی فعالیت می کنند. کار کردن با مجامعی که انتخابات عامل اصلی در انتخاب رئیس های آنهاست راحت نیست.

به گزارش گروه اجتماعی برنا، در شرایطی که کشور ما در بحران های مختلف اقتصادی و سیاسی قرار دارد، عده ای پرچم استیضاح را برای وزیری بالا برده اند که از همه بی حاشیه تر است و وزارت‌خانه‌ای را به صحن علنی می برند که اولویت اصلی شرایط فعلی کشور نیست.

حیدرعلی عابدی، نماینده مردم اصفهان در مورد طرح استیضاح وزیر ورزش و جوانان می گوید: «به نظرم آقای سلطانی فر، وزیر  پرکاری است. حوزه ورزش یک حوزه پرحاشیه است که کار کردن در آن سخت است، زیرا بسیاری از مجامع تصمیم گیری در ورزش انجمن ها هستند. این انجمن ها تحت عناوین مختلفی مانند هیئت های ورزشی و فدراسیون ها ورزشی فعالیت می کنند. کار کردن با مجامعی که انتخابات عامل اصلی در انتخاب رئیسه های آنهاست راحت نیست. در مورد ارزیابی فعالیت وزیر ورزش و جوانان باید به این مسائل توجه کرد. این رویه های دموکراتیک باعث شده اند که وزیر نتواند از نظر مدیریتی به صورت مستقیم از بالا به پایین برخورد اداری داشته باشد. وزیر باید از طریق تعامل با فدارسیون ها و هیئت های ورزشی برنامه های خود را پیش ببرد.»

او سؤال کردن از وزیر را حق نمایندگان می داند و می افزاید: «سؤال کردن از وزیر، تذکر به وزیر و استیضاح وزیر از جمله مواردی است که حق نماینده است. البته من با توجه به شناختی که از آقای سلطانی فر دارم و روحیه ای که در ایشان وجود دارد و تعاملی که در کمیسیون از ایشان دیده ام، بحث را خیلی جدی نمی دانم و به نظر من این مسئله حل می شود .»

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز