سرگرد سلیمانی مقدم خبر داد ؛

دستگیری سارق خیر نما

۱۳۹۸/۰۳/۰۳ - ۰۶:۰۴:۰۵
کد خبر: ۸۴۹۸۸۸
دستگیری سارق خیر نما
رئیس کلانتری 209 پایانه غرب از دستگیری سارق مسافران پایانه غرب که بهانه کمک به افراد مسن سرقت می کرد ، خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی برنا ؛ سرگرد "سلیمانی مقدم "، در تشریح این خبر، گفت: روز گذشته پیر مرد و پیر زنی به کلانتری مراجعه و اظهار داشتندکه داخل سالن رو به روی تعاونی نشسته بودیم که ساعت حرکت اتوبوس مان برسد و و با رسیدن ساعت حرکت شروع برداشتن ساک های دستی مان کردیم که فردی میان سان حدود 35 الی 40 ساله به ما نزدیک و در حمل ساک ها تا دم اتوبوس به ما کمک کرد. ولی زمانی که وی از ما دور شد متوجه شدیم که کیف دستی مان که وجوه نقد و گوشی همراه بوده به سرقت رفته است.

این مقام انتظامی بیان داشت: با دریافت شکایت و اینکه سرقت به تازگی اتفاق افتاده بود، مشخصات ظاهری متهم از مال باختگان اخذ و گشت های انتظامی هدفمند آغاز شد که در گشت زنی های انجام شده ماموران کلانتری 209 پایانه غرب موفق شدند سارق را در حالی مشغول تعویض لباس خود بود، شناسایی و دستگیر کنند.

کلانتر پایانه غرب با اشاره به اینکه در بازرسی از متهم اموال مال باختگان شامل 800 هزار تومان وجه نقد و گوشی همراه کشف شد، ادامه داد: علاوه بر کشف اموال شاکیان در بازرسی از متهم 2 دست لباس دیگر کشف شد و متهم در خصوص لباس های همراه خود توضیح داد که پس از سرقت برای جلوگیری از شناسایی شدن لباس خود را تعویض می کرده است.

این مقام انتظامی عنوان کرد: متهم در بازجوئی اولیه اعتراف کرد که پس از جدا شدن از شاکیان و سرقت گوشی همراه و وجوه نقد ساک دستی مال باختگان را در سطل زباله ای در همان زندگی انداخته و بلافاصله به این محل مراجعه کرده است و در حال تعویض لباس خود بوده که دستگیر شده است.

وی خاطر نشان کرد: تحقیقات از متهم برای کشف سایر جرائم مشابه ادامه دارد.

 

 

نظر شما