با همراهی فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان پیشوا؛

دیدار ابتکار با خانواده شهید/ بازدید از مرکز کارآفرینی بانوان پیشوا

۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۱۰:۰۱:۰۳
کد خبر: ۸۵۰۷۶۱
دیدار  ابتکار با خانواده شهید/ بازدید از مرکز کارآفرینی بانوان پیشوا
معاون امور بانوان و خانواده رئیس‌جمهور با همراهی فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان پیشوا، با خانواده شهید محمد حسن جعفری دیدار و از یک واحد تولید لباس، کیف و کفش که وابسته به بهزیستی است، بازدید کرد.

به گزارش گروه اجتماعی برنا؛ معاون رئیس جمهوری در امور بانوان و خانواده گفت : عزت و اقتدار امروز ایران اسلامی حاصل خون شهیدان است و خانواده این عزیزان که با صبر و تحمل، همپای شهیدانشان از ارزش های اسلامی دفاع کردند از جایگاه ویژه ای برخوردارند.

معصومه ابتکار دردیدار با خانواده شهید محمد حسن جعفری، از شهدای شهرستان پیشوا گفت :شهیدان انقلاب اسلامی و دوران هشت سال دفاع مقدس با درک صحیح از شرایط جامعه، به مقابله با دشمنان اسلام شتافته و جان خود را در راه خدا فدا کردند و یقینا وعده خداوند در حفظ اجر محسنین محقق می شود.

 

وی اظهار داشت: عزت و اقتداری که امروز ایران اسلامی در منطقه و جهان از آن برخوردار است به برکت خون شهیدان و تلاش و ایثار خانواده معظم آنان به دست آمده لذا این قشر عظیم جامعه، از جایگاه ویژه ای در جامعه برخوردارند.

ابتکار تصریح کرد: سرکشی از خانواده معظم شهدا وظیفه مسئولان است تا به واسطه حضور در منزل این افراد و بهره مندی از دعای خیرآن ها، مسیر خدمت رسانی به مردم به عنوان صاحبان اصلی انقلاب هموار شود.

 

شهید محمدحسن جعفری خلبان هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی است که بیش از یک هزار و ۵۳۰ ساعت پرواز داشته و در عملیات آزاد سازی خرمشهر، نقش به سزایی ایفا کرد.

 

وی که بارها در عملیات مختلف به افتخار جانبازی نائل آمده بود، پس از ۳۳ سال تحمل درد و رنج ناشی از سلاح های شیمیایی به درجه رفیع شهادت نائل آمد و به خیل همرزمان شهیدش پیوست.

پیشوا بیش از ۴۵۰ شهید تقدیم اسلام کرده است.

 

** دیدار معاون رئیس جمهور از مرکز کارآفرینی بانوان پیشوا

ابتکار در حاشیه حضور در شهرستان پیشوا با حضور در مرکز کارآفرینی پیشوا، از فعالیت بانوان فعال در این مرکز بازدید کرد.

 

در این مرکز که ۱۰ نفر از بانوان پیشوایی تحت پوشش بهزیستی مشغول به فعالیت می باشند، انواع لباس تولید و روانه بازار مصرف می شود.

ابتکار با تقدیر از تلاش این بانوان، از حمایت دولت از فعالیت های اشتغالزای بانوان خبر داد و از بانوان خواست تا با ارائه طرح های تولیدی به ویژه در حوزه مشاغل خانگی، از تسهیلاتی که دولت در اختیار آنان قرار می دهد استفاده کنند.

 

بازدید ابتکار از یک واحد تولید لباس، کیف و کفش در پیشوا

 معاون امور بانوان و خانواده رئیس‌جمهور با همراهی فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان پیشوا، از یک واحد تولید لباس، کیف و کفش که وابسته به بهزیستی است، بازدید کرد.

 

معصومه ابتکار در حاشیه سفر به شهرستان پیشوا، از یک واحد تولید لباس، کفش و کیف بازدید کرد. او در این بازدید بیان کرد: بانوان کشور در صنایع دستی و تولیدی توانمندی زیادی دارند و با حمایت جدی از آنها می‌توان به نتایج ارزشمندی رسید.

وی با ابراز خوشحالی از وجود یک واحد تولیدی با حضور بانوان در شهرستان پیشوا، گفت: مشاغل صنایع دستی مربوط به بانوان است و دولت نیز در سال رونق تولید از این مراکز و واحدهای تولید حمایت خواهد کرد.

معاون امور بانوان و خانواده رئیس جمهور تصریح کرد: یکی از مسائلی که دولت بر روی آن تأکید ویژه‌ای دارد، ضرورت استفاده از ظرفیت‌های مختلف در حوزه بانوان است که در این راه شناسایی و بررسی راه‌های بهره‌گیری از ظرفیت‌های مختلف در حوزه‌هایی مانند صنایع‌دستی و.... مد نظر است.

پیشوا با بیش از ۸۰ هزار نفر جمعیت در ۴۵ کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز