الویری تذکر داد:

تاخیر شهرداری در ارائه ماده ۹۴ مصوبه برنامه ۵ ساله سوم به شورا

۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۱۰:۲۱:۱۹
کد خبر: ۸۵۰۷۸۴
تاخیر شهرداری در ارائه ماده ۹۴ مصوبه برنامه ۵ ساله سوم به شورا
رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران گفت: شهرداری تهران موظف بوده است ماده 94 برنامه 5 ساله سوم توسعه شهر تهران مربوط به تهیه سند برنامه را مشتمل بر دو سطح اقدامات و برنامه های اجرایی و نحوه تامین و تجهیز منابع مورد نیاز را تا پایان اردیبهشت ماه تهیه و برای تصویب به شورا ارائه نماید که تا کنون این اتفاق نیافتاده است.

به گزارش گروه اجتماعی برنا؛  مرتضی الویری در یکصد و چهل و سومین جلسه شورا در تذکری به شهرداری تهران گفت: مطابق ماده نود و چهارم مصوبه برنامه 5 ساله سوم شهرداری تهران شهرداری موظف بوده است با توجه به چشم انداز، ماموریت ، استراتژی و اهداف ، سند برنامه را مشتمل بر دو سطح اقدامات و برنامه های اجرایی و نحوه تامین و تجهیز منابع مورد نیاز حداکثر تا پایان اردیبهشت ماه سال 98 تهیه و برای تصویب به شورا ارائه نماید.

الویری در ادامه افزود: اقدامات و برنامه های اجرایی شامل 4 بند است که تصویر کلان برنامه ، جداول کمی شاخص های کمی مواد برنامه و هدف گذاری برای آن ها در افق پنج ساله با پیش بینی منابع مالی و در قالب ارائه جداول منابع و مصارف، برنامه های راهبردی بخشی و فرابخشی و برنامه های موضوعات اولویت دار تا سطح عملیاتی می بایست تا اردیبهشت ماه ارابه شورا ارائه می شد.

وی همچنین اظهار داشت: نحوه تامین و تجهیز منابع مورد نیاز نیز شامل دو بخش منابع فیزیکی ، انسانی ، فنی (تکنولوژیکی) و مالی مورد نیاز و نحوه تامین منابع مالی مورد نیاز برای تحقق اهداف می شود.

الویری در ادام خطاب ریاست شورا خاطر نشان ساخت: از ریاست شورا می خواهم مقرر کنند موضوع این تذکر در اجرای ماده 81 قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران مصوب سال 75 با اصلاحات و الحاقات بعدی آن به عنوان تذکر به شهردار تهران ابلاغ شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز