توصیه‌ها و تمهیدات ترافیکی پلیس راهور تهران در خصوص سالروز شهادت امیر المومنین‌(ع)

۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۱۵:۳۸:۲۲
کد خبر: ۸۵۱۰۲۷
توصیه‌ها و تمهیدات ترافیکی پلیس راهور تهران در خصوص سالروز شهادت امیر المومنین‌(ع)
معاون هماهنگ کننده پلیس راهور تهران بزرگ توصیه‌ها و تمهیدات ترافیکی پلیس راهور تهران در خصوص سالروز شهادت امیر المومنین‌(ع) را اعلام کرد.

به گزارش گروه اجتماعی برنا، سرهنگ ابوالفضل موسوی پور در مورد تمهیدات ترافیکی شب بیست و یکم ماه مبارک‌رمضان اظهار داشت : با توجه به فرا رسیدن دومین شب از لیالی قدر مقارن با شهادت حضرت امیر‌المومنین‌(ع)، احتمال مراجعه گسترده‌تر شهروندان به اماکن مذهبی و محل‌های اجرای مراسم شب قدر متصور است. لذا از رانندگان محترم پایتخت درخواست می‌شود با توجه به تمهیداتی که پلیس راهور از ساعت ۱۸:۰۰ امروز در برخی معابر مجاور و منتهی به این اماکن در نظر گرفته است همکاری لازم را با کارکنان پلیس راهنمایی و رانندگی در سطح معابر شهری به عمل آورند.

معاون هماهنگ کننده پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: با توجه به در نظر گرفتن حداکثر ظرفیت‌ معابر و پارکینگ‌ها در جهت چیدمان خودروهای شخصی مراجعه کنندگان، از تمامی شهروندان درخواست می‌شود وسایل نقلیه خود را به صورت مورب و‌منظم در مکان‌های مشخص شده پارک نمایند و از پارک‌های غیر مجاز خودداری نمایند تا شاهد انسداد راه در هیچ‌کدام از معابر شهر نباشیم.

وی افزود: جهت تسهیل عبور و ‌مرور شهروندان و عزاداران مولی الموحدین حضرت علی (ع) در سالروز شهادت ایشان، تردد کلیه وسایل نقلیه سنگین و کامیون‌ها ممنوع و همچنین انجام هرگونه عملیات عمرانی نیز ممنوع است. نکته حائز اهمیت بعدی در خصوص رانندگان حفظ سرعت مجاز و‌مطمئنه می‌باشد، رانندگان محترم توجه داشته باشند که اکثر عابرین پیاده لباس مشکی بر تن پوشیده و با توجه به تردد و حجم زیاد عابرین پیاده و دید محدود شب، وسایل نقلیه می‌بایست با سرعت مطمئنه به تردد در سطح معابر بپردازند تا از بروز تصادفات و حوادث احتمالی جلوگیری شود.

موسوی پور در پایان گفت: از شهروندان محترم پایتخت تقاضا می‌شود در صورت اجرای طرح‌ها، محدودیت‌ها و یا ممنوعیت‌های مقطعی که توسط عوامل پلیس راهور در سطح شهر اعمال می‌شود همکاری لازم را با این عوامل به عمی آورند تا عملیات روانسازی ترافیک با سرعت بالاتری انجام پذیرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز