بازداشت مداح هتاک

۱۳۹۸/۰۳/۰۶ - ۰۹:۰۲:۰۷
کد خبر: ۸۵۱۱۱۱
بازداشت مداح هتاک
مداح هتاک پیش از ظهر امروز پس از احضار به دادسرای تهران و تفهیم اتهام بازداشت شد.

به گزارش گروه اجتماعی برنا؛ دادسرای تهران اعلام کرد: «احد قدمی» مداحی که در شب تولد امام حسن مجتبی(ع) مطالب موهنی را مطرح کرده بود، پیش از ظهر امروز پس از احضار به دادسرا و تفهیم اتهام با قرار تأمین مناسب راهی بازداشتگاه شد و هم اکنون نیز در بازداشت بسر می برد.

در آغاز یک مراسم مذهبی که در شب تولد امام حسن مجتبی (ع) در یکی از مساجد تهران پخش شد، احد قدمی مداح مشهور از سر جهل و نادانی، به بزرگان اهل سنت توهین کرد.

در پی این اقدام توهین آمیز، سخنگوی قوه قضاییه، اقدام قدمی را یک اقدام عالمانه و عامدانه و غیرقابل پذیرش خوانده بود.

«مرتضی میرباقری» معاون صدا و سیما از صحبت‌های قدمی در پخش زنده اظهار تاسف کرده و گفته بود آنچه اتفاق افتاده "خارج از اراده مدیران شبکه" بوده است.

میرباقری با عذرخواهی از برادران و خواهران و علمای بزرگوار اهل‌سنت اعلام کرده بود که مدیر، تهیه‌کننده و ناظر برنامه اخراج و نیز مدیر شبکه پنج سیما به‌دلیل این کوتاهی توبیخ شده است.

معاون صدا و سیما همچنین گفته بود که رسانه ملی از این فرد به محاکم قضایی شکایت خواهد کرد چرا که این مداح از آنتن زنده سوء‌استفاده کرده و مطالبی نامربوط و خلاف محور وحدت اسلامی‌ بیان کرده است.

شبکه پنج سیما نیز در بیانیه‌ای رفتار این مداح را که برخلاف سیاست‌های وحدت‌آفرین رسانه ملی بوده محکوم و از همه برادران و خواهران اهل سنت عذرخواهی کرده بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز