تکمیل پروژه مسکن مهر و طرح اقدام ملی

۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۱۲:۳۷:۲۰
کد خبر: ۸۵۱۵۶۷
تکمیل پروژه مسکن مهر و طرح اقدام ملی
تکمیل واحدهای باقی مانده پروژه مسکن مهر در سراسرکشور، با تمام قوا در دستور کار دولت قرار گرفته است.

به گزارش گروه اجتماعی برنا؛ " دکتر مازیارحسینی " معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی ، ضمن بیان این مطلب گفت : فرآیند تکمیل و تحویل واحدهای مسکونی باقی مانده در طرح مسکن مهر، از چند ماه پیش با رویکردی متفاوت در دستور کار وزارت راه و شهرسازی قرار گرفته است تا بلکه پس از سالها، پرونده این طرح بسته شود.

البته واقعیت آن است که امروز در بخش سختی از روند اتمام این پروژه ملی قرار داریم اما به هر حال سعی خواهیم کرد با تکمیل کار، 500 هزار واحد مسکونی را به مردم ارائه دهیم.

حسینی با بیان اینکه برای اتمام پروژه مسکن مهر، شورای تأمین مسکن در استانداری ها فعال شده اند و شرکت های تعاونی نیز پای کار آمده اند، از تحویل واحدهای مسکن مهر در شهرهای زیر 25 هزار نفر استان خراسان جنوبی طی هفته اخیر خبرداد و افزود : انشاء ا... تا پایان شهریور ماه نیز ، پرونده مسکن مهر استان قم به طور کامل بسته خواهد شد و تداوم این روند به مرور زمان در استان های دیگر مد نظر قرار گرفته است.

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی ، همچنین از هدف گذاری این وزارتخانه برای ساخت و تحویل 400 هزار واحد مسکونی در قالب " طرح اقدام ملی " تا پایان دولت دوازدهم خبرداد و گفت : با توجه به اینکه در صنعت ساختمان کمترین وابستگی را به خارج از کشور داریم و از نظر اقلام اساسی و نیروی انسانی خودکفا هستیم ،  می توان با مشارکت بخش خصوصی و در قالب این طرح، ضمن جریان سازی در چرخه تولید مسکن ، امکان دسترسی دهک های متوسط و پایین به واحدهای مسکونی استاندارد و با قیمت مناسب را بیشتر فراهم کرد. این امر در واقع نقطه مقابل پدیده کاهش نرخ تولید مسکن در سالهای گذشته بوده و ضمن رونق بخشیدن به صنعت ساختمان در کشور، قیمت های فعلی را تا حد زیادی تحت تأثیر قرار داده و به متناسب سازی آن کمک خواهد کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز