دستگیری یک قاتل پس از ۱۴سال زندگی مخفی

۱۳۹۸/۰۳/۱۰ - ۲۱:۰۱:۳۲
کد خبر: ۸۵۲۸۵۰
دستگیری یک قاتل پس از ۱۴سال زندگی مخفی
فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: فردی که ۱۴سال قبل بر اثر اختلاف حساب شهروندی را در شهرستان «دیر» به قتل رسانده و متواری شده بود با تلاش پلیس آگاهی استان شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش گروه اجتماعی برنا؛ سردار خلیل واعظی شامگاه پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: فردی به هویت« ح. ب» در سال 84 پس از درگیری با شخصی دیگر وی را به  قتل می‌رساند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر افزود: متهم به قتل که با اجاره  زمین کشاورزی مقتول بر روی آن کار می‌کرد، پس از اختلاف حساب و درگیری منجر به مرگ صاحب زمین، متواری و مخفی می‌شود.

وی بیان کرد: با تشدید طرح اولویت کشف جرایم خشن و تلاش قابل تقدیر رئیس پلیس آگاهی استان،  پرونده این قتل پس از 14 سال با فرضیه‌های جدید در دستور کار کارآگاهان دایره عملیات ویژه پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

واعظی عنوان کرد: پس از ماه‌ها تلاش پلیسی و اقدام اطلاعاتی سرنخ‌هایی از مخفیگاه قاتل در استان سیستان و بلوچستان  به‌دست آمد.

فرمانده پلیس استان بوشهر تصریح کرد: با اعزام کارآگاهان به محل مورد نظر و همکاری پلیس آن استان  متهم دستگیر و به بوشهر منتقل شد.

وی اضافه کرد: متهم در مواجهه با مدارک پلیس به بزه ارتکابی اعتراف و اقرار کرد که به  علت اختلاف حساب با مقتول درگیر و او را خفه‌ کرده است.

 

نظر شما