پارک‌های تهران برای مجرمان ناامن شد

۱۳۹۸/۰۳/۲۲ - ۱۳:۰۱:۰۴
کد خبر: ۸۵۷۳۴۹
پارک‌های تهران برای مجرمان ناامن شد
رییس پلیس پایتخت از پاکسازی هفتگی پارک‌ها و تفرجگاه‌های پایتخت از عوامل ناامن کننده و مزاحمان خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی برنا؛ سردار حسین رحیمی درباره اقدامات پلیس برای تامین امنیت در تفرجگاه‌ها و پارک‌های پایتخت گفت: پارک‌ها، تفرجگاه‌ها و مراکز تفریحی جزو اولویت‌های پلیس است و تامین امنیت در این مکان برای ما بسیار حائز اهمیت است.

وی ادامه داد: در همین راستا نیز به تمام کلانتری‌ها و یگان‌ها ابلاغ کرده‌ایم که حداقل هفته‌ای دو یا سه بار پارک‌ها و تفرجگاه‌ها را از وجود معتادان، خرده فروشان موادمخدر، مزاحمان خانواده‌ها و اراذل و اوباش پاکسازی کنند.

رحیمی از مردم خواست که در صورت مشاهده مزاحمان و عوامل ناامن کننده پارک‌ها حتما با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس گرفته و تخلفات را گزارش کنند و بدانند که امن کردن پارک‌ها جزو وظایف پلیس است و ماموران ما حتما با این موارد برخورد خواهند کرد.

رییس پلیس پایتخت درباره اینکه آیا این اقدام در قالب طرح تابستانی اجرا می شود؟ اظهارکرد: طرح‌های ما از چند روز قبل از آغاز ماه مبارک رمضان در پارک‌ها و تفرجگاه‌ها اجرا شده و ادامه خواهد داشت اما اینکه این طرح ها تنها مربوط به ایام تابستان باشد، اینطور نیست و ما در تمام ایام سال با این موارد برخورد می‌کنیم؛ البته با توجه به اینکه در نیمه اول سال حضور خانواده‌ها در پارک ها و تفرجگاه‌ها بیشتر است، حضور ما نیز برای تامین امنیت بیشتر است.

 

نظر شما