اقدامی عجیب پسری ۱۰ ساله برا نجات جان پدرش

۱۳۹۸/۰۳/۲۴ - ۲۱:۰۰:۲۱
کد خبر: ۸۵۷۹۷۲
اقدامی عجیب پسری ۱۰ ساله برا نجات جان پدرش
خبرهای مختلف و عجیبی از یک پسر بچه 10 ساله چینی در رسانه های مختلف منتشر شد که توانست با واکنش های مختلفی روبرو شود و اطلاع از آن می توان کمی شوکه کننده و احساساتی باشد!

به گزارش گروه اجتماعی برنا؛ پسر بچه 11 ساله چینی به نام لو زیکوان از منطقه شین شیانگ، این روزها در حال پرخوری و رو به افزایش وزن است که در طی تحقیق های انجام شده، علت عجیب و شوکه کننده آن منتشر شد که قابل ستایش است. از قرار معلوم پدر لو، 7 سال گذشته مبتلا به سرطان خون می شود که با دارو مورد درمان قرار گرفت و بهبود یافت.

اما با این حال این بیماری مجددا در اوت سال گذشته میلادی، در بدن وی ظاهر شد که به شدت در حال تضعیف بدن وی بود که به گفته پزشکان، تنها راه درمان وی پیوند مغز استخوان است که بعد از این راه درمان، اعضای خانواده وی مورد آزمایش های متعددی قرار گرفتند تا اهدا کننده را برگزینند.

با این حال تنها شخصی که نتایج آن برای پیوند قابل قبول بود، لو 10 ساله بود که وی از همان ابتدا با پیوند هیچ مشکلی نداشت و تنها یک مسئله وجود داشت و آن هم این بود که لو تنها 30 کیلو گرم وزن داشت و پزشکان به خانواده وی اعلام کردند که لو می بایست 15 کیلوگرم اضافه وزن بدست آورد تا بتوانند پیوند مغز استخوان را انجام دهند.

به همین دلیل لو 10 ساله از همان زمان شروع به پرخوری و چاق شدن کرد تا بتواند جان پدرش را از این مشکل کشنده نجات دهد. از این رو وی روزانه 5 وعده غذای چرب می خورد تا چاق شود و این قطعا هزینه زیادی را شامل می شود که برای خانواده فقیر وی کمی سخت و دشوار می باشد تا بتوانند گوشت و مواد مغذی چرب را برای وی فراهم سازند.

 

نظر شما