دستگیری سارقان باطری خودرو

۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۲:۵۵:۴۲
کد خبر: ۸۵۸۳۵۹
دستگیری سارقان باطری خودرو
سارقان باطری های خودرو، با پول هایی که از این راه بدست می آوردند به خوشگذرانی و تفریح می رفتند.

به گزارش گروه اجتماعی برنا؛ با توجه به تجمیع پرونده های سرقت محتویات داخل خودرو ( باطری ) در ماههای پایانی سال 97  که اکثراً در محدوده های تهرانسر و چیتگر بوده ، دستگیری سارقین در دستورکار کارآگاهان پایگاه پنجم پلیس آگاهی پایتخت قرار گرفت.

شناسایی سارقین

کارآگاهان با توجه به اظهارات شکات و بررسی تصاویر دوربین های مداربسته و با بهره گیری از روشهای علمی کشف جرم موفق به شناسایی یک دستگاه خودروی وانت مربوط به سارقین شده که با انجام اقدامات پلیسی مالک خودرو در  یکی از شهرستان های غربی تهران شناسایی شد. با هماهنگی مقام محترم قضایی کاراگاهان با اخذ نیابت قضایی به شهرستان مورد نظر رفته و طی اقدام پلیسی مالک خودرو دستگیر شد.  متهم ۵۵ ساله به نام رحمان در همان تحقیقات اولیه اظهار داشت خودرو اش در حدود چند ماه است در اختیار پسرش بنام شهاب 35 ساله است. بدنبال گفته های وی شهاب در مخفیگاهش در همان محدوده شناسایی شد و  طی یک عملیات پلیسی به همراه یکی دیگر از همستانش بنام سیاوش دستگیر شد .

در تحقیقات از هر دو ضمن قبولی سرقت اظهار داشتند: در ساعات خلوت روز و گاهی اوقات اواخر شب  اقدام به سرقت باطری از خودروهای سواری می کردیم و  در حدود چند ماه است در حال سرقت هستیم و باطریها را به مبلغ 80 هزار تومان به مالخر می فروخیتم و پول حاصله را صرف خوشگذرانی و تهیه مواد می کردیم و بالغ بر 150 فقره سرقت تاکنون انجام داده ایم و اموال را به شخصی بنام سعید حدودا 50 ساله می فروختیم.

با اظهارات متهمان، بلافاصله مالخر نیز دستگیر و پایگاه منتقل شدند.

سرهنگ کارآگاه خیراله دولت خواه ، رئیس پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : با توجه به دستگیری سارقین و خریدار اموال مسروقه و اعتراف هر سه به بزه انتسابی و شناسایی بیش از 100 نفر از شکات و محل های سرقت ، متهمین با صدور قرار قانونی از سوی مقام محترم قضایی جهت انجام تحقیقات تکمیلی و کشف احتمالی سایر جرائم دیگر در اختیار کارآگاهان پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز