گزارش تصویری؛

بی اهمیتی نسبت به هدر رفت آب توسط شهرداری تهران

۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۰۶:۰۲:۱۶
کد خبر: ۸۵۹۰۳۸
بی اهمیتی نسبت به هدر رفت آب توسط شهرداری تهران
نحوه آبیاری فضای سبز در تهران؛ داستان پر غصه ای است که مورد انتقاد جدی فعالان محیط زیست است؛ امری که با وجود انتقاد صریح اعضای شورای شهر تهران بدان توجه کافی نمی شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی برنا؛ تهران با مشکل کم آبی و بی آبی مواجه شده است. معضلی که منجر به فرونشست در برخی مناطق شده با این حال شهرداری تهران از اصول قدیمی برای آبیاری فضای سبز استفاده کرده که منجر به هدر رفت آب در سطح وسیع شده است اما عدم رعایت اصول علمی آبیاری فضای سبز و آبیاری چمن آن هم در ظهر و اوج گرمای تابستان که تبخیر را چند برابر کرده، خود از عدم توجه شهرداری تهران به مقوله مصرف آب حکایت دارد.  

شهربانو امانی؛ عضو شورای شهر تهران چندین بار در این زمینه تذکر داده است. وی در 5 خرداد ماه سال جاری در گفتگو با برنا گفته که متاسفانه به‌رغم تاکیدات مکرر بنده در شورا و زنگ خطرهایی که در رابطه با کم آبی و خشکسالی طولانی مدت در ایران به صدا در آمده و سال هاست که کارشناسان در این رابطه صحبت می کنند باز هم در مدیریت شهری نتوانسته ایم این کار را انجام بدهیم و آقایان این موارد را جدی نگرفته اند.

با وجود همه این تذکرات کافی است در ساعت 12 و  اوج گرمای تابستانی در سطح شهر قدم بزنید و با تصاویر ذیل مواجه می شوید. تصاویر ارسال شده برای خبرنگار برنا مربوط به منطقه 16 شهرداری بوده و بدین معنا نیست که در سایر مناطق اتفاقات مشابه نیفتاده است.

 

 

 

 

 

 

1

2

4

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز