مدیرکل مشارکت‌های اجتماعی و فعالیت های داوطلبانه جوانان وزارت ورزش و جوانان خبر داد:

آغاز دوره دانش افزایی و ارتقای مهارت رسانه و فضای مجازی برای سمن ها

۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۲۱:۵۱:۵۷
کد خبر: ۸۵۹۳۹۲
آغاز دوره دانش افزایی و ارتقای مهارت رسانه و فضای مجازی برای سمن ها
سجاد سالک از آغاز دوره توانمند سازی سمن های جوانان با موضوع دانش افزایی و ارتقای مهارت رسانه و فضای مجازی به میزبانی همدان خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی برنا؛ سجاد سالک در خصوص دوره توانمندسازی سمن های جوانان با موضوع دانش افزایی و ارتقای مهارت رسانه و فضای مجازی گفت: این دوره ویژه اعضای منتخب سمن ها جوانان از امروز 27 خرداد ماه در استان همدان آغاز شده و تا 30 خرداد ماه ادامه خواهد شد.

وی ادامه داد: در این کارگاه نمایندگانی از ۳۱ استان کشور حضور دارند و اساتید شناخته شده حوزه خبر و اطلاع رسانی مسئولیت برگزاری کلاس ها را بر عهده دارند.

سالک هدف از برگزاری این دوره آموزشی را تشریح کرد و گفت: مدت زیادی بود که احساس می شد سمن های جوانان در حوزه اطلاع رسانی و اخبار وضعیت خوبی ندارند و بر خلاف کارهای خوب و فعالیت‌های مثبتی که در استان ها انجام می دهند اما در حیطه بیان کارها و اطلاع‌رسانی و مستند سازی فعالیتها ضعیف هستند. از این رو لازم دیدیم این دوره را برگزار کنیم تا فعالیت های سمن ها ظهور و بروز رسانه ای هم داشته باشد.

وی افزود: پس از این دوره آموزشی نمایندگان آموزش دیده سمن ها، مسئولیت پوشش رسانه ای اخبار سمن های جوانان در استان خود را برعهده میگیرند تا با تشکیل تیم رسانه ای در استان از این به بعد شاهد پوشش خبری بهتری از فعالیت ها و دستاوردهای سمن های جوانان کشور باشیم.

مدیرکل مشارکت‌های اجتماعی و فعالیت های داوطلبانه جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: در این دوره از مدیران خبرگزاری برنا در استان ها دعوت شده تا در کنار نمایندگان سمن ها حضور داشته باشند تا هم انتقال تجربه صورت بگیرد و هم ارتباطات خوبی بین سمن ها و خبرگزاری برنا ایجاد شود.

وی اضافه کرد: همچنین در این نشست سه روزه قرار است پنل کاربری خبرگزاری برنا در اختیار نمایندگان سمن‌های جوانان استان ها قرار بگیرد تا بتوانند اخبار خود را در صفحه خبرگزاری برنا بارگزاری کنند. امیدوارم با مجموع این فعالیتها شاهد اتفاقات مثبت در زمینه اطلاع رسانی و اخبار سمن های جوانان کشور باشیم.

نظر شما