سارق اموال کمد‌های استخر شرق پایتخت دستگیر شد

۱۳۹۸/۰۳/۲۸ - ۱۴:۰۷:۵۰
کد خبر: ۸۵۹۶۶۶
سارق اموال کمد‌های استخر شرق پایتخت دستگیر شد
رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری سارق گوشی‌های موبایل از کمد استخر‌های شرق تهران خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی برنا؛ سردار کیوان ظهیری رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ در تشریح این خبر گفت: چندی قبل با افزایش پرونده‌های سرقت گوشی موبایل از رختکن‌ها استخر‌های شرق تهران تیم ویژه‌ای از ماموران برای دستگیری عامل این سرقت‌ها وارد عمل شدند.

وی افزود: ماموران در تحقیقات ابتدایی پی بردند که مرد جوانی با حضور در درختکن با توجه به نبود نگهبان و عدم استفاده از دوربین مداربسته با تخریب قفل در‌های کمد‌های داخل رختکن اقدام به سرقت گوشی موبایل و پول نقد کرده است.

سردار ظهیری ادامه داد: تحقیقات به صورت ویژه در دستور کار ماموران بود تا اینکه اوایل هفته پسر جوانی با مراجعه به کلانتری ۱۰۲ پاسداران از سرقت گوشی موبایل و خودرویش خبر داد.

رییس پلیس پیشگیری تهران گفت: ماموران در این پرونده پی بردند سارق پس از سرقت گوشی موبایل و سوئیچ خودرو از داخل رختکن استخر اقدام به سرقت خودرو ال نود کرده است.

وی عنوان کرد: تیم پلیسی در این مرحله شماره پلاک خودروی سرقتی را در اختیار تیم‌های گشت پلیسی قرار دادند تا اینکه شامگاه دوشنبه ۲۷ خرداد ماه خودروی ال نود سرقتی در منطقه پاسداران شناسایی شد.

سردار ظهیری گفت: ماموران قبل از فرار متهم در عملیاتی غافلگیرانه سارق را پشت فرمان خودوری سرقتی دستگیر کردند و در بازرسی از وی یک گوشی سرقتی نیز به دست آمد.

رییس پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: متهم پس از دستگیری به سرقت از کمد رختکن‌های استخر‌های شرق تهران اعتراف کرد و عنوان داشت که گوشی‌ها و لپ تاپ‌های سرقتی را به مرد جوانی به قیمت ارزان فروخته است که در همان تحقیقات ابتدایی مالخر این سارق حرفه‌ای نیز در منطقه جمهوری دستگیر شد.

وی در پایان گفت: متهم در بازجویی‌های ابتدایی به ۱۸ سرقت گوشی موبایل اعتراف کرده است.

بنا بر این گزارش، متهم برای تحقیقات بیشتر در اختیار مراجع قضایی قرار گرفته و شاکیان پرونده برای رسیدگی به کلانتری ۱۰۲ پاسداران مراجعه کنند.

 

نظر شما