مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی:

هوشیاری کودک ضرب و شتم شده برگشت

۱۳۹۸/۰۳/۲۹ - ۱۰:۳۳:۰۰
کد خبر: ۸۵۹۹۵۵
هوشیاری کودک ضرب و شتم شده برگشت
مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی اعلام کرد: دختربچه سه ساله ای که 2 روز قبل در یکی از روستاهای شهرستان مرند به دلیل ضرب و شتم توسظ پدرش به کما رفته بود، هوشیاریش برگشته اشت.

به گزارش گروه اجتماعی برنا؛ محسن ارشدزاده در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این کودک آزاری در یک خانواده‌ای که هم اعتیاد و هم موضوع طلاق دارد، اتفاق افتاده است، افزود: کودک سه ساله بوده و در اثر طلاق مادر و پدر نزد پدر خود می‌ماند و متاسفانه از سوی پدرش مورد ضرب و شتم قرار گرفته است. 

مدیرکل بهزیستی استان اظهار کرد: کودک خردسال به قدری مورد ضرب و شتم قرار گرفته است که زمان انتقال به بیمارستان در کما بود و از بیمارستان مرند به بیمارستان امام رضا(ع) تبریز منتقل شد.

وی با اشاره بر اینکه خوشبختانه کودک از دیروز هوشیاری خود را به دست آورده است، تصریح کرد: مورد ضرب و شتم این کودک توسط همسایه‌ها به پلیس ۱۱۰ و بهزیستی اعلام شده بود ولی کودک توسط خود پدر به بیمارستان انتقال داده است ولی در حال حاضر هیچ خبری از پدر نیست. 

ارشدزاده خاطرنشان کرد: موضوع کودک سه ساله از طریق رئیس بهزیستی مرند به دادستان اعلام و طرح موضوع شده است و با اعلام شکایت علیه پدر کودک او را تحت تعقیب قرار داده‌ایم. 

وی افزود: در حال حاضر منتظر اعلام نظر پزشک قانونی هستیم و کودک بلافاصله بعد از ترخیص از بیمارستان با اعلام دادستانی، تحویل بهزیستی خواهد شد و قطعا اجازه برگشت دوباره نزد پدر را نخواهیم داد. 

سال گذشته نیز دختر بچه‌ای در مرند مورد ضرب و شتم قرار گرفته بود که پخش فیلم ضرب و شتم آن در فضای مجازی  باعث  جریحه دار شدن افکار عمومی شد.

شهرستان مرند با 250 هزار نفر جمعیت در 70 کیلومتری شمال غرب تبریز واقع شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز