مشاور وزیر کشور در امور زنان و خانواده در کارگروه تخصصی بانوان و خانواده استان همدان:

نشاط اجتماعی در گرو نشاط خانواده

۱۳۹۸/۰۳/۲۹ - ۱۰:۳۵:۵۰
کد خبر: ۸۵۹۹۵۷
نشاط اجتماعی در گرو نشاط خانواده
مشاور وزیر کشور در امور زنان و خانواده در کارگروه تخصصی بانوان و خانواده استان همدان: برای رسیدن به نشاط اجتماعی باید ابتدا به نشاط خانواده برسیم.

به گزارش گروه اجتماعی برنا؛ فریبا نظری مشاور وزیر کشور در امور زنان و خانواده صبح امروز در کارگروه تخصصی بانوان و خانواده استان همدان که با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی‌ استاندار، مدیرکل امور بانوان و خانواده استان و سایر اعضای کارگروه در محل استانداری همدان برگزار شد ضمن تاکید بر این موضوع، پیگیری مسایل مربوط به کنوانسیون حقوق کودک را از تکالیف دفاتر امور بانوان و خانواده استانداری ها دانست.

مشاور وزیر کشور گفت : تاکید ما بر آموزش مهارت های افراد خانواده در کنار هم بوده و رویکرد ما آموزش در درون خانواده است.

این مقام مسؤول افزود: یکی از ماموریت های وزارت کشور در حوزه زنان، توانمندسازی سیاسی، اجتماعی و اقتصادی زنان است.

نظری خاطرنشان کرد: در بهره مندی از ظرفیت مدیریتی بانوان، وزارت کشور رشد صد درصدی در ارتقا و انتصاب زنان داشته و همدان با استاندار خوشفکر خود در انتصاب مدیران زن در کشور از استان های پیشتاز است.

مشاور وزیر کشور یادآور شد: در حادثه سیل امسال یکی از استان هایی که عملکرد موفقی در پاسخگویی به نیازهای زنان و کودکان به عنوان استان معین داشته استان همدان بود زیرا در این استان ۷ معاون فرماندار زن توانستند  نیازهای بانوان و کودکان استان های سیل زده را به خوبی شناسایی و مدیریت نمایند‌.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز