با برگزاری نخستین دوره آزمون مشاوران خانواده

ایجاد حدود ۲ هزار فرصت شغلی

۱۳۹۸/۰۳/۳۱ - ۱۰:۴۶:۲۱
کد خبر: ۸۶۰۵۴۸
ایجاد حدود ۲ هزار فرصت شغلی
رئیس مرکز وکلا و مشاوران قوه قضائیه: نخستین دوره آزمون مشاوران خانواده، به صورت همزمان در ۹ استان کشور برگزار شد

به گزارش گروه اجتماعی برنا؛ ایجاد حدود ۲ هزار فرصت شغلیعلی بهادری جهرمی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما اظهار داشت: پس از تصویب قانون حمایت از خانواده در قوه قضاییه مقرر شد تا با تاسیس مراکز مشاور خانواده، از بنیان خانواده بیش از پیش حمایت کنیم به همین دلیل مرکز امور وکلا و کارشناسان رسمی قوه قضاییه متولی تاسیس برگزاری آزمون و نظارت بر مراکز مشاوره شد.

وی گفت: این نخستین دوره‌ای است که آزمون مرکز مشاوران خانواده استان کشور برگزار می‌شود که در هر استان دو حوزه آقایان و بانوان مشغول برگزاری آزمون هستند.

بهادری جهرمی ادامه داد: در این دوره پنج هزار و ۲۰۰ نفر در این آزمون شرکت کردند که ۲۹۰۰ نفر از آن‌ها مرد و ۲۳۰۰ نفر زن هستند.

وی افزود: پس از برگزاری این آزمون که با کمک سازمان سنجش آموزش کشور برگزار می‌شود، پذیرفته شدگان این آزمون به مرحله مصاحبه و احراز صلاحیت راه می‌یابند و پس از آن در مرحله مصاحبه تخصصی حضور پیدا می‌کنند و بعد از تایید صلاحیت پذیرفته شدگان مجوز تاسیس مراکز مشاوره به آن‌ها اعطا خواهد شد.

وی گفت: پذیرفته شدگان با راه اندازی مرکز مشاوره در معیت دادگاه‌های خانواده به حمایت و تحکیم بیشتر بنیان خانواده می‌پردازند.

رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران قوه قضاییه افزود: این آزمون در مراکز استان‌های بزرگ از جمله خراسان رضوی، تهران، تبریز، فارس، اصفهان، کرمان و چند استان دیگر برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: جواب این آزمون بر عهده سازمان سنجش آموزش کشور است و حدود دو ماه دیگر جواب آن به ما اعلام می‌شود تا ما به فرایند مصاحبه تخصصی بپردازیم که به نطر می‌رسد با برگزاری این آزمون حدود دو هزار فرصت شغلی فراهم شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز