به همت خیرین

بهره برداری از زمین فوتبال کودکان کوره های آجرپزی شمس آباد

۱۳۹۸/۰۴/۰۱ - ۰۹:۵۳:۳۶
کد خبر: ۸۶۰۸۰۶
بهره برداری از  زمین فوتبال کودکان کوره های آجرپزی شمس آباد
بعد از ده روز از فراخوان موسسه خیریه همیاری برای کمک به ساخت و تجهیز زمین فوتبال و تهیه لباس برای بچه های کوره اجرپزی شمس آباد دیروز این کودکان توانستند در این زمین بازی کنند.

به گزارش گروه اجتماعی برنا ، موسسه خیریه همیاری با جمع آوری و کمک از خیرین توانست؛ کفش و لباس های ورزشی؛ دوازده و توپ و تور را تهیه کند و بخشی از زمین های کوره آجرپزی شمس آباد را مسطح نموده و با کمک خود کودکان آجرپزی شمس آباد؛ زمین را پاکسازی و مهیای بازی کنند.

زمین فوتبال کودکان آجرپزی شمس آباد دیروز رسما افتتاح شد و بچه های تیم همیاری بازی افتتاحیه را با دو لباس نارنجی و سفید با هم انجام دادند که در نهایت بعد از دو نیمه بازی در ضربات پنالتی برنده مشخص شد.

امیرحسین قاسمی مدیر موسسه همیاری برای تمام بازیکنان بصورت نمادین مدالی نیز تهیه کرده بود که در پایان بازی به آنها اهدا کرد.

این بازی در حضور تماشاچیان برگزار شد که در این امر خیر شرکت داشتند و به جمع آوری کمک برای ساخت و تجهیز این زمین همت گماشته بودند که قاسمی از همه آنها تشکر کرد.

فاطمه محمدی؛ مجری تلویزیون از جمله شرکت کنندگان در کمپین ساخت و تجهیز زمین فوتبال کودکان آجرپزی شمس آباد بود که دیروز نیز در این مراسم شرکت کرد و از همه کسانی که تلاش می کنند آرزوهای کوچک این کودکان محقق شود تشکر کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز