مجید فراهانی تذکر داد؛

بی توجهی به خطر کج شدن برج میلاد

۱۳۹۸/۰۴/۰۲ - ۰۸:۴۲:۵۶
کد خبر: ۸۶۱۳۱۳
بی توجهی به خطر کج شدن برج میلاد
رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران در خصوص لزوم توجه به پایدار نمودن گودال جنب برج میلاد تهران تذکر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی برنا؛ مجید فراهانی در جریان صد و پنجاهمین جلسه علنی شورای شهر تهران در خصوص گود برج میلاد واکنش نشان داد. وی در این تذکر به شهرداری تهران گفت:  گود کنار مرکز همایش‌های برج میلاد ضایعه ای است که وجودش حدود پنج سال  شهر را آزار می‌دهد.

عضو شورای شهر تهران افزود: عدم تعیین تکلیف این گود فضای شهرو تاب آوری را دچار چالش نموده و خطرهای بالقوه‌ای را برای برج ایجاد کرده است.

فراهانی با اشاره به گودهای رها شده پایتخت، اظهار کرد: از آغاز فعالیت شورای پنجم پیگیری وضعیت گود رها شده در دستور کار قرار داشته است و تاکنون در خصوص تعیین تکلیف این گود در صحن شورا از سوی اعضاء محترم شورا تذکرات متعددی داده شده، نشست‌ها و بازدیدهای زیادی انجام شد.

فراهانی اضافه کرد: متاسفانه علی رغم پیگیری های اعضای محترم  کمیسیونهای معماری و شهرسازی؛ عمران و حمل و نقل و با گذشت ماه ها از آن  هنوز نه طرح جامع مربوط به اراضی برج میلاد تهیه شده و نه در خصوص گودبرداری مجاور این برج تعیین تکلیف شده است.علاوه بر این متاسفانه تاکنون شهرداری تهران در پاسخ مکاتبات و پیگیری های سازمان بازرسی کل کشور در سالهای 1396 و 1398 در خصوص«پایدار نمودن گودال جنب برج میلاد تهران و خطر کج شدن آن برج» اقدام جدی انجام نداده است،که این امر منجر به پیگیری موضوع از سوی معاون محترم عمران،توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور در تاریخ 07/03/1398 از شهردار محترم تهران شده است.    

رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی گفت: اینجانب به عنوان نماینده مردم شریف تهران در اجرای بند 3 ماده 80 قانون شوراهای اسلامی کشور،درباره «لزوم توجه به پایدار نمودن گودال جنب برج میلاد تهران » به شهرداری تهران تذکر می دهم، انتظار دارم شهرداری بیش از پیش به مساله گودال برج میلاد تهران توجه نماید و این تهدید را با تحرک بخشیدن به سازمان سرمایه گذاری و مشارکتهای مردمی بدل به فرصتی برای رشد و توسعه اقتصاد و سرمایه گذاری شهر نماید.

فراهانی در پایان افزود: امیدوارم با اقدام به موقع، موثر و اهتمام جناب آقای دکتر حناچی ،شهردار محترم تهران شاهد توجه بیش از پیش به سرمایه گذاری در شهر تهران باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز