توزیع کارت بلیت‌ خبرنگاران تا پایان هفته

۱۳۹۸/۰۴/۰۳ - ۰۹:۳۲:۲۸
کد خبر: ۸۶۱۸۵۵
توزیع کارت بلیت‌ خبرنگاران تا پایان هفته
دبیر کارگروه بررسی مدارک و اسناد متقاضیان استفاده از سهمیه طرح ترافیک ویژه خبرنگاران گفت: کارت بلیت یکساله خبرنگاران تا پایان این هفته توزیع می‌شود و امکان شارژ در طول سال برای اهالی رسانه وجود دارد.

به گزارش گروه اجتماعی برنا؛ فرهاد خوانساری درباره آخرین روند رسیدگی به طرح ترافیک و کارت بلیت اتوبوس و متروی خبرنگاران اظهار داشت:‌ موضوع طرح ترافیک اهالی رسانه امسال به درازا کشید ولی در زمینه کارت‌های اتوبوس مشکلی نداریم چرا که سخت‌گیری‌های طرح ترافیک را ندارند البته قاعده و چارچوب نیز برای کارت بلیت‌های اتوبوس در نظر گرفته شده و زمانی که این کارت‌ها به خبرنگاران ارائه شود یک سال دارای اعتبار است.

وی افزود: در تلاش هستیم که کارت بلیت‌های اتوبوس تا پایان این هفته میان خبرنگاران توزیع شود البته این مسئله همکاری نهادهایی همچون مترو، فاوا شهرداری و معاونت حمل و نقل را می‌طلبد که بررسی‌های لازم در این زمینه انجام گرفته است.

دبیر کارگروه بررسی مدارک و اسناد متقاضیان استفاده از سهمیه طرح ترافیک ویژه خبرنگاران خاطرنشان کرد: میزان شارژ اولیه کارت بلیت‌های اتوبوس 400 تومان است ولی برای تمدید این کارت‌ها مشکلی وجود ندارد و اگر خبرنگاری بیش از این نیاز به شارژ داشته باشد امکان این مسئله فراهم خواهد بود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز