مسعود سلطانی فر در هفتاد و سومین جلسه ستاد ملی ساماندهی امور جوانان مطرح کرد:

امیدوارم جلسات و مصوبات در راستای حل مشکلات جوانان باشد/ رشد طلاق و کاهش ازدواج نگران کننده است

۱۳۹۸/۰۴/۰۳ - ۱۲:۱۴:۳۸
کد خبر: ۸۶۲۰۰۸
امیدوارم جلسات و مصوبات در راستای حل مشکلات جوانان باشد/ رشد طلاق و کاهش ازدواج نگران کننده است
هفتاد سومین جلسه ستاد ملی ساماندهی امور جوانان با حضور وزیر ورزش و جوانان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی برنا؛ هفتاد سومین جلسه ستاد ملی ساماندهی امور جوانان با حضور مسعود سلطانی فر؛ وزیر ورزش و جوانان، محمدمهدی تندگویان ؛معاون ساماندهی امور جوانان، اعظم کریمی؛ مدیرکل دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان، محمود محدث، مدیر کل دفتر هماهنگی و نظارت بر امور جوانان، بهرام سرمست؛ استاندار قم، رسول منعم؛ مدیر کل ورزش و جوانان استان قم و سایر نمایندگان دستگاه های مختلف برگزار شد.

مسعود سلطانی فر در هفتاد و سومین جلسه ستاد ملی ساماندهی امور جوانان در واکنش به گزارش مسئولان استان قم گفت: امیدوارم افزایش کمی جلسات و مصوبات دستگاه های مختلف استان قم منجر به رشد کیفی مصوبات برای حل مشکلات جوانان شود.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به آمار طلاق و ازدواج استان قم اظهار کرد: رشد طلاق و کاهش ازدواج در استان قم نگران کننده است. گرچه آمار طلاق نسبت به سال ۹۵  کاهش داشته ولی این دو شاخص در جامعه مذهبی مانند قم و در کل کشور نگران کننده است.

سلطانی فر تصریح کرد: برای افزایش نشاط اجتماعی در استان قم ملاحظاتی داریم؛ بنابراین ورزش به ویژه گسترش ورزش همگانی می تواند به نشاط اجتماعی بینجامد. اگر به جای مسئولین استان قم بودم هر هفته برنامه های مختلف خانوادگی مانند راهپیمایی های خانوادگی و سایر ورزش ها را برگزار می کردم.

وی اضافه کرد: میزبانی رویدادهای ورزشی در سطح ملی و بین المللی مهم ترین نیازهای استان است. کشتی جام یادگار امام در قم نشاندهنده اثر گذاری این اقدامات بود.

سلطانی فر تاکید کرد: قم در نقطه جغرافیایی خوبی قرار دارد و هتل های زیادی در آن توسعه پیدا کرده است و نشاندهنده آن است که قم پتانسیل خوبی برای برگزاری رویدادها دارد و چنان چه رویداد ورزشی در قم برگزار شود به افزایش نشاط می انجامد.

وزیر ورزش و جوانان اضافه کرد: این گونه برنامه ها سبب شده مردم درگیر شوند و شادی و نشاط افزایش پیدا خواهد کرد.

سلطانی فر با ارائه پیشنهاداتی تاکید کرد: لازم است جشنواره های فرهنگی و ورزشی در میلاد های ائمه اطهار برگزار شود که از آن جمله می تواند توسعه برنامه های فرهنگی و ورزشی بومی محلی باشد بدین ترتیب به همان میزان نشاط اجتماعی افزایش پیدا می کند.

گفتنی است استاندار قم پس از صحبت های وزیر ورزش و جوانان، جهت توسعه ورزش های همگانی و برگزاری رویدادهای ملی و بین المللی در این استان اعلام آمادگی کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز