آغاز فرآیند اجرایی انتخابات مجامع استانی

۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۲۱:۱۰:۲۳
کد خبر: ۸۶۳۳۰۴
آغاز فرآیند اجرایی انتخابات مجامع استانی
مدیرکل مشارکت‌های اجتماعی وزارت ورزش و جوانان از آغاز ثبت نام کاندیداهای دور جدید مجامع استانی سازمان‌های مردم نهاد جوانان خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی برنا؛ سجاد سالک با بیان اینکه فرصت دوره مجامع استانی سمن‌ها امسال به پایان می‌رسد، گفت: به منظور ورود به فرآیند اجرایی انتخابات، امروز (چهارشنبه) رسماً فراخوان ثبت نام کاندیداها را منتشر کردیم.

مدیرکل مشارکت‌های اجتماعی وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: مطابق آیین نامه مصوب، فقط اعضای شورای مرکزی سازمان های مردم نهاد جوانان حق کاندیداتوری دارند. همچنین با توجه به تغییر سن جوانی، افراد در بازه سنی 18 تا 34سال تمام می‌توانند در انتخابات کاندیدا شوند.

سالک اظهار داشت: برای هر استان یک ستاد انتخابات در نظر گرفته شده که به ریاست مدیر کل ورزش و جوانان استان فعالیت می‌کند. ستاد مرکزی انتخابات هم به ریاست مهندس تندگویان معاون امور جوانان بر روند امور نظارت خواهد کرد.

به گفته وی، ثبت نام انتخابات تا ۲۰ تیر  ادامه دارد و زمان برگزاری انتخابات هم در فاصله 15شهریور تا 15 آبان ماه 1398(مطابق با اعلام امادگی  هر استان) خواهد بود. در نهایت بعد از برگزاری انتخابات، دور جدید مجمع استانی از اول آذر تشکیل شده و در بهمن ماه هم مجمع ملی برگزار می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز