دادستان بهارستان:

کشف بیش از ۲ کیلوگرم شیشه در بهارستان

۱۳۹۸/۰۴/۰۹ - ۰۹:۴۰:۳۲
کد خبر: ۸۶۴۰۰۰
کشف بیش از ۲ کیلوگرم شیشه در بهارستان
دادستان شهرستان بهارستان گفت: بزرگ ترین کارگاه تولید مواد مخدر صنعتی شیشه در کشور در شهرستان بهارستان کشف شد و 6 نفر نیز در این رابطه دستگیر و روانه زندان شدند‌.

به گزارش گروه اجتماعی برنا؛ غلامرضا صادقی دادستان شهرستان بهارستان در جمع خبرنگاران با اشاره به وضعیت جرایم مختلف در سطح شهرستان و کارگاه های تولید مواد مخدر اظهار داشت:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در طول سال گذشته بالغ بر ۱۳ فقره قتل عمد در بهارستان رخ داد که تنها یک بازپرس می توانست به این پرونده‌ها رسیدگی نماید.

وی در ارتباط با کشف کارگاه بزرگ تولید مواد مخدر صنعتی شیشه در شهرستان بهارستان، تبیین کرد: این کارگاه جزو بزرگ ترین کارگاه‌های تولید مواد مخدر صنعتی از نوع شیشه در کشور به شمار می رفت که در بازرسی‌های صورت گرفته بیش از ۲ هزار گرم شیشه کشف و ۶ نفر نیز در این رابطه دستگیر و روانه زندان شدند‌.

 

آرامش و امنیت حاکم در بهارستان قابل قبول است

صادقی در ادامه به دیگر جرائم صوزت گرفته در سطح شهرستان بهارستان اشاره کرد و گفت: تنها در ۳ ماهه نخست سال جاری ۲۹ مورد سرقت مسلحانه در بهارستان رخ داده و همچنین به ۳۴۰ فقره پرونده قدرت نمایی با چاقو رسیدگی شده است اما با وجود تمام این‌ها، آرامش و امنیت خوبی در سطح شهرستان در مقایسه با برخی از شهرستان‌ها حاکم است.

وی همچنین در خصوص راهکارهای کاهش جرم در بهارستان، تصریح کرد: بدون تردید توجه به موضوعاتی نظیر فرهنگ‌سازی، آموزش مهارت‌های زندگی و افزایش دانش حقوقی، مهم‌ترین راهبرد در پیشگیری جرایم، کاهش آسیب‌ها و تعالی اجتماعی در سطح شهرستان است.

دادستان شهرستان بهارستان در پایان باتوجه به اینکه تنها یک شعبه بازپرسی در دادسرای بهارستان وجود دارد، افزود: طولانی شدن پروسه رسیدگی به پرونده‌ها جزو بزرگترین دغدغه ‌های شهروندان در حوزه قضایی به شمار می‌رود، با این وجود در راستای ارائه خدمات مطلوب به مردم بهارستان توانستیم چارت قضایی را به ۲۹ نفر افزایش دهیم اما همچنان با کمبود نیروی زبده و کارآمد در برخی از حوزه‌ها روبه‌رو می باشیم‌.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز