معاون شهردار تهران:

لایحه اصلاح ساختار شهرداری همچنان در پیچ و خم بروکراتیک/ لایحه هنوز به شورا ارسال نشده است

۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۰۵:۳۹:۱۴
کد خبر: ۸۶۴۹۸۵
لایحه اصلاح ساختار شهرداری همچنان در پیچ و خم بروکراتیک/ لایحه  هنوز به شورا ارسال نشده است
شورای شهر تهران، شهرداری را ملزم به ارسال لایحه اصلاح ساختار شهرداری کرد تا بدین ترتیب در کاهش هزینه ها کمک شایان توجهی کند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ بدنه شهرداری تهران فربه شده و امروزه با بیش از 62 هزار پرسنل بودجه زیادی صرف دستمزد کارکنان خود می‌کند از این رو یکی از دلایلی که تهران گران اداره می‌شود ساختار فربه شهرداری تهران است که شورائیان در ماده واحده مصوبه «الزام شهرداری تهران به اصلاح ساختار سازمانی و کاهش هزینه‌های معاونت شهرداری شرکت‌های تابعه و ساماندهی مجدد مناطق شهرداری تهران» شهرداری تهران را مکلف کرد تا ظرف مدت سه ماه از تاریخ ابلاغ مصوبه (۱۲ دی ماه ۹۷) نسبت به ارسال اصلاح موارد مذکور جهت تصویب به شورای اسلامی شهر تهران اقدام کند که این لایحه تا کنون به شورای شهر ارسال نشده است.

 در این رابطه سکینه اشرفی، معاون برنامه‌ریزی، توسعه شهری و امور شورای شهرداری تهران، در رابطه با جزئیات این لایحه که هنوز به شورا ارسال نشده، گفت:  لایحه اصلاح ساختار شهرداری تهران در شورای معاونین شهرداری در دست بررسی است. کارهایش انجام شده و برای آقای شهردار ارسال شده است.

وی در خصوص جزئیات این لایحه گفت: اجازه بدهید جزئیاتش از سوی شورای معاونین شهرداری عنوان شود. اما این اصلاح در همه حوزه‌های معاونت‌ها در سه سطح دفتر شهردار، معاونتی و ستادی و سازمان‌ها و شرکت‌ها طی فرآیندیابی ماموریتی انجام شده و نظرات‌مان را ارسال کرده‌ایم.

اشرفی در رابطه با میزان صرفه‌جویی که این اصلاح ساختار در پی خواهد داشت عنوان کرد: محاسبه ریالی انجام نداده‌ایم که اصلاح ساختار چه اثری بر کاهش هزینه‌ها دارد اما یکی از تبصره‌های بودجه بوده که هر چقدر اعتبارات هزینه‌ای دستگاه‌ها و حوزه‌های ستادی و ماموریتی صرفه جویی شود به اعتبارات تملک دارایی اختصاص می یابد.

معاون شهردار تهران افزود: هنوز درصدی برآورد نکرده‌ایم که اصلاح ساختار چه میزان به کاهش هزینه‌ها می‌انجامد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز