رانندگان پرخطر تهران مهمان پلیس راهور تهران بزرگ

۱۳۹۸/۰۴/۱۳ - ۰۹:۰۸:۰۰
کد خبر: ۸۶۶۰۳۲
رانندگان پرخطر تهران مهمان پلیس راهور تهران بزرگ
اولین کارگاه بازآموزی قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی ویژه رانندگان پرخطر شهر تهران با حضور سردار مهماندار رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی پایتخت برگزار شد.

به گزارش گروه اجتماعی برنا؛در راستای کاهش حوادث و سوانح ترافیکی و بهبود فرهنگ عبور و مرور مقرر شد دوره‌های آموزشی ویژه رانندگانی که دارای با سرعتی بالاتر از 50 کیلومتر بر ساعت بیش از حد مجاز معابر تردد نموده‌اند و دوربین‌های نظارتی و ثبت تخلف مشخصات آن‌ها را ثبت کردند از طریق پیامک جهت بازآموزی قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و شرکت در کارگاه مذکور به پلیس راهور تهران فراخوانده شدند.

سردار مهماندار ضمن تشکر از سرهنگ بشیری معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک این پلیس برای برگزار این کارگاه اظهار داشت: یکی از معضلات بزرگ دنیای مدرن بحث ترافیک است و در جهان سالیانه حدود 1.200.000 نفر جان خود را بر اثر سوانح رانندگی از دست می‌دهند و تعداد خیلی بیشتری نیز بر اثر تصادفات ترافیکی مجروح، معلول و ناتوان میگردند. متاسفانه کشور عزیزمان ایران هم جز کشورهایی است که تلفات بالایی در سوانح رانندگی دارد البته در ایران از سال 1385 تا 1398 میزان تصادفات فوتی و جرحی با توجه به سختگیرانه‌تر شدن قوانین و آموزش و فرهنگ سازی‌هایی که در این حوزه صورت گرفته به کمتر از نصف رسیده است اما باز هم رقم بسیار بالا و قابل توجهی است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز