سامانسراهای پایتخت، مراکز نگهداری موقت از مددجویان

۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۰۸:۴۱:۵۶
کد خبر: ۸۶۶۵۵۸
همکاری نهادهای مسئول در حوزه ساماندهی آسیب های اجتماعی می تواند تاثیر شگفت انگیزی در کاهش آن داشته باشد.

به گزارش گروه اجتماعی برنا؛ سیدنجم الدین محمدی مدیرعامل این سازمان به همراه جمعی از معاونین، مشاورین و مدیران، با هدف استفاده بهینه از ظرفیت زیر ساخت های موجود در مراکز تابعه و همچنین کاهش هزینه ها ، از قسمت های مختلف سامانسرای لویزان بازدید کردند .

وی ضمن بازدید از بخش های نگهداری و اسکان مددجویان، با آنها و مسئولان و کارکنان سامانسرای لویزان به گفتگو پرداخته و از زحمات شبانه روزی این کارکنان دلسوز قدردانی نمودند و آنها نیز در یک فضای صمیمانه مشکلاتشان را مطرح کردند.

وی با اشاره به مسئولیت خطیر شهرداری در ساماندهی آسیب دیدگان اجتماعی در کلانشهر تهران گفت : سامانسراها مراکز نگهداری موقت از مددجویان ارجاعی از سطح شهر تهران بوده  و جای نگهداری طولانی مدت از مددجویان دارای اختلال روان ، بیماران خاص عفونی و سالمندان نیست؛ لذا همدلی و همکاری نهادهای مسئول در حوزه ساماندهی آسیب های اجتماعی می تواند تاثیر شگفت انگیزی در کاهش آن  داشته باشد که متاسفانه به رغم پیگیری های به عمل آمده ، این مهم صورت نگرفته و شهرداری و بهزیستی در این حوزه تنها مانده اند .

محمدی در ادامه ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت معصومه سلام اله علیها و روز دختر، از بانوان همکار در آن مجموعه قدردانی کرد .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز