۵۰۷ تن شکر احتکار شده کشف شد

۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۰:۴۷:۳۱
کد خبر: ۸۶۷۱۹۳
با تلاش ماموران مبارزه با کالای قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی شهرستان اشتهارد ، ۵۰۷ تن شکر دولتی احتکار شده به ارزش 30 میلیارد ریال کشف شد.

به گزارش گروه اجتماعی برنا؛ سردار "عباسعلی محمدیان" فرمانده انتظامی استان البرز گفت: در پی دریافت گزارش های مردمی مبنی بر دپو مقادیر زیادی شکر در انبار یکی از شهرک های صنعتی ، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس آگاهی استان البرز قرار گرفت .

وی اضافه کرد: ماموران در بازرسی از این انبار متروکه که مجوز تولید آدامس را داشته و بدون مجوز اقدام به انبار شکرهای دولتی کرده بود ، ۲۲۸ تن شکر و در محوطه بیرون انبار نیز ۲۷۹ تن شکر دولتی کشف کردند.

سردار محمدیان با بیان این که در مجموع 507 تن شکر احتکار شده دولتی از این انبار کشف شد گفت: احتکار این شکر ها با هدف افزایش قیمت و فروش خارج از عرف در بازار انجام شده است.

بیشتر بخوانید:

فرود اضطراری هواپیما بخاطر آتش گرفتن پاوربانک

۳۸ پلیس طی بازرسی از زندانی مصدوم شدن

۴ ببر مربی خود را دریدند

کشته شدن ۲ سرباز در پی یک انفجار در پایگاه نظامی

شوکه شدن همه عزاداران از زنده شدن متوفی

انتقام گران قیمت در برابر خیانت

فرمانده انتظامی استان البرز خاطرنشان کرد: بر اساس برآوردهای صورت گرفته ، ارزش این مقدار شکر ۳۰ میلیارد ریال برآورد  و در این رابطه یک نفر دستگیر شد .

وی از شهروندان خواست هرگونه حمل و نگهداری کالای مشکوک به قاچاق ، غیرمجاز و غیربهداشتی را از طریق تماس با مرکز فوریت های پلیسی  ۱۱۰  به ماموران اطلاع دهند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز