دقایقی قبل ؛

سقوط درخت پوسیده سه خودرو را در خیابان پاسداران تخریب کرد

۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۷:۴۲:۳۵
کد خبر: ۸۶۷۵۳۷
سقوط درخت پوسیده سه خودرو را در خیابان پاسداران تخریب کرد
پوسیدگی و افتادن درختی در خیابان شریعتی تهران باعث ایجاد محدودیت در خیابان پاسداران شدو

به گزارش خبرنگار برنا ،سرهنگ شریفی رییس اطلاع رسانی پلیس راهور فاتب ضمن اعلام این خبر افزود : دقایقی قبل پوسیدگی و افتادن  یک درخت تنومند و خیلی قدیمی در خیابان شریعتی محدوده همت و پاسداران بر روی سه خودرو باعث تخریب آنها گردید .

وی افزود : با توجه به اینکه امکان جابجایی این درخت تنومند به وسیله نیروهای مستقر و همکاران و شهروندان میسر نبود ، بلافاصله با حضور عوامل آتش نشانی و با استفاده از ابزارهای مخصوص اقدام به برش تنه تنومند این درخت نموده و مشغول باز نمودن این خیابان مهم و شریانی هستیم .

سرهنگ شریفی افزود : در این مقطع ترافیک مقطعی به وجود آمده که امیدواریم با تلاش نیروها و حضور پر رنگ پلیس راهور در این محدوده بزودی شاهد باز شدن این مقطع گردیم .

وی گفت : در مسیر اتوبان همت در هر دو مسیر در محدوده پاسداران به خاطر افتادن این درخت تنومند شاهد بار ترافیکی هستیم که با تلاش نیروهای مستقر در محل حادثه به زودی شاهد باز شدن گره ترافیکی در آنجا خواهیم بود .

وی از همشهریانی که در آن محدوده در حال تردد هستند خواست با حوصله و خونسردی از ترافیک عبور کرده و از تماشای این حادثه و بیشتر شدن حجم ترافیک جدا خودداری کنند.

بسبزبسبس

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز