رئیس فراکسیون جوانان مجلس مطرح کرد:

باید نگرشهای فکری نسل قدیم و جدید را به هم نزدیک کنیم/به کمک جوانان راه کارهای خوبی برای توسعه کشور به کار گرفته می شود

۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۱۹:۴۹:۰۱
کد خبر: ۸۶۸۷۰۱
باید نگرشهای فکری نسل قدیم و جدید را به هم نزدیک کنیم/به کمک جوانان راه کارهای خوبی برای توسعه کشور به کار گرفته می شود
رئیس فراکسیون جوانان مجلس شورای اسلامی گفت: آینده ایران علیرغم همه محدودیت‌ها روشن است و به کمک جوانان راه کارهای خوبی برای توسعه کشور به کار گرفته خواهد شد.

به گزارش گروه اجتماعی برنا؛ سید فرید موسوی عصر امروز در نشست معاون امور جوانان با کارآفرینان جوان کشور گفت: نسل قدیم ایده های جدید جوانان را درک نمی کند و بر اساس همان خط کش سنتی، ایده های جدید را می سنجد، این به معنی تضاد نیست و ما به عنوان نسل جدیدی که ادعا می کنیم حرفی برای گفتن داریم، باید تلاش کنیم نگرشهای فکری نسل قدیم و جدید را به هم نزدیک کنیم.


وی به قانون منع بکارگیری بازنشستگان اشاره کرد و گفت: با کمک جوانان توانستیم این قانون را در مجلس مصوب کنیم و از این طریق یک سری مدیران جوان وارد بدنه مدیریت کشور شده اند که ایده ها و فرصت های جدید را می پذیرند اما این موضوع در همه حوزه ها وجود ندارد.
موسوی گفت: ما بیشتر از این که ایده های خود را بگوییم، باید به سمت مدیرانی به رویم که جوان هستند و بعد از قانون منع بکارگیری بازنشستگان روی کار آمده اند.


رئیس فراکسیون جوانان مجلس شورای اسلامی گفت: باید کاری کنیم تا مدیران جدید آموزش های خود را از برخی مدیران ناکارآمد نسل قبل نگیرند و شما جوانان باید کنار آنها باشید و مدیران جوان را تنها نگذارید.


موسوی اضافه کرد: باید نشست ها و گفت و گو ها را با مدیران جوان ادامه دهیم و جمع شما می تواند پایه گذار این کار باشد. این موضوع با قانون و آیین نامه انجام نمی‌شود بلکه یک رویکرد است. باید فضایی ایجاد کنیم که همه با آن آشنا باشیم و حرف یکدیگر را بفهمیم تا تاثیر گذاری بیشتری داشته باشیم.


رئیس فراکسیون جوانان مجلس شورای اسلامی با انتقاد از مسابقه ای که بین مردم برای ترویج ناامیدی و پرداختن به بدی ها و زشتی ها به وجود آمده است، گفت: ما به عنوان یک جوان نباید وارد این مسابقه شویم نباید در عوض این که انرژی فزاینده ایجاد کنیم با ورود به این بحث ها ناامیدی را ترویج و انرژی جوانان را مستهلک کنیم. باید از این فضا فاصله بگیریم و این انتظار از جوانانی که وارد عرصه سخت اقتصاد شده‌اند بیشتر است چون ظرفیت‌های بسیاری دارند.
وی اظهار در پایان گفت: آینده ایران علیرغم همه محدودیت‌ها روشن است و به کمک جوانان راه کارهای خوبی برای توسعه کشور به کار گرفته خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز