مدیرکل دفتر روابط بین‌الملل ستاد مبارزه با مواد مخدر منصوب شد

۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۲۲:۲۴:۰۹
کد خبر: ۸۶۸۷۲۸
مدیرکل دفتر روابط بین‌الملل ستاد مبارزه با مواد مخدر منصوب شد
دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر طی حکمی «امیرعباس لطفی سرابی» را به‌عنوان مدیرکل دفتر روابط بین‌الملل ستاد مبارزه با مواد مخدر منصوب کرد.

به گزارش گروه اجتماعی برنا  به نقل از ستاد مبارزه با مواد مخدر، اسکندر مؤمنی طی حکمی امیرعباس لطفی سرابی را به‌عنوان مدیرکل دفتر روابط بین‌الملل ستاد مبارزه با مواد مخدر منصوب کرد.

در حکم دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر خطاب به سرابی آمده است: با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزنده‌ای که جنابعالی دارا هستید به موجب این حکم شما را به سمت مدیرکل دفتر روابط بین‌الملل منصوب می‌کنم؛ لازم است در راستای اجرای دقیق بند هشتم سیاست‌های کلی مبارزه با مواد مخدر نسبت به برنامه‌ریزی برای تقویت و ارتقای دیپلماسی منطقه‌ای و بین‌المللی و همکاری با کشورهای همسایه و با تبادل اطلاعات و تجارب موفق آنان در مبارزه همه‌جانبه با مواد مخدر، روان‌گردان‌ها و پیش‌سازها اقدامات تأثیرگذاری به عمل آورید.

در ادامه این حکم آمده است: توفیق شما را در راستای انجام این مأموریت مهم و اجرای برنامه‌ها با رعایت اصول قانون‌مداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید در ظل توجهات حضرت ولیعصر(عج) و رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب از درگاه پروردگار قادر متعال خواستارم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز