تداوم اجرای طرح سواد آموزی زنان و دختران روستایی و عشایر

۱۳۹۸/۰۴/۱۹ - ۱۲:۲۰:۳۲
کد خبر: ۸۶۸۹۸۳
در اجرای برنامه مشترک معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده و نهضت سواد آموزی، بهناز موحدی نماینده معاونت از کلاس های سواد آموزی روستاهای شهرستان فیروز آباد استان فارس بازدید کرد.

به گزارش گروه اجتماعی برنا؛ در اجرای برنامه مشترک معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده و نهضت سواد آموزی، بهناز موحدی مدیرکل برنامه ریزی معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده از کلاس های سواد آموزی شهرستان فیروز آباد استان فارس از جمله روستای امین آباد و چگونگی نحوه اجرای طرح بازدید کرد.

به گفته موحدی زنان عشایر با اشتیاق در این کلاس ها شرکت کرده و خواستار استمرار این طرح هستند. ضمن اینکه دستیابی به منابع آموزشی بیشتر، جهت کسب مهارت های متناسب با زیست بوم و ارتقاء سطح سواد رسانه ای، از جمله مطالبات آنان است.

بهناز موحدی با این توضیح که برنامه فوق از سال ۹۵ با هدف توسعه سوادآموزی در بین دختران و زنان عشایر و روستایی کشور اجرا شده، افزود: در سال جاری تعداد ۳۷۰۰ نفر از دختران و زنان عشایر  ۱۰ تا ۴۹ ساله استان های آذربایجان شرقی، اردبیل، ایلام، چهارمحال و بختیاری، خراسان شمالی، خراسان رضوی، فارس، کرمان، لرستان و کهگیلویه و بویر احمد و ۵۳۰۰ نفر از دختران و زنان ۱۰ تا ۴۹ ساله روستایی استان های خراسان جنوبی، خوزستان، سیستان و بلوچستان، قزوین، کردستان، کرمانشاه، گلستان، گیلان، مازندران، همدان، هرمزگان و آذربایجان غربی تحت پوشش سواد آموزی  قرار می گیرند.

 مدیرکل برنامه ریزی معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده همچنین گفت: کلاس های توجیهی و آموزشی برای آماده سازی ۱۴۷۰ نفر از آموزش دهندگان زن جهت اجرای پروژه در مناطق تحت پوشش، از اهداف فاز اول طرح بوده که به مرحله اجرا در آمده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز