ایمان محمدی نرگسی :

گروه های جهادی کشور به کمک زلزله زدگان مسجد سلیمان بشتابند

۱۳۹۸/۰۴/۱۹ - ۱۵:۲۱:۴۷
کد خبر: ۸۶۹۱۵۷
محمد نرگسی گفت : کلیه گروه های جهادی سراسر کشور ، خیرین و متخصصان عرصه خدمات رسانی جهت همکاری در امر بازسازی و کمک به مناطق زلزله زده شهرستان مسجد سلیمان حضور به عمل آورند.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی برنا ؛ ایمان محمدی نرگسی رئیس مرکز مدیریت حرکت های جهادی و بشردوستانه جمعیت هلال احمر خوزستان از تمام گروه های جهادی سراسر کشور درخواست کرد به کمک زلزله زدگان مسجد سلیمان بشتابند.

محمدی نرگسی در ادامه چنین گفت : با توجه به بروز زمین لرزه در مناطق مختلف شهرستان مسجدسلیمان که منجر به جان باختن، مصدوم و بی سرپناه شدن تعدادی از هموطنان عزیز شده ، مرکز مدیریت حرکت های جهادی و بشر دوستانه جمعیت هلال احمر استان خوزستان در راستای اهداف و برنامه های بشردوستانه خود وظیفه دارد با بهره گیری از همت والا و توان بالقوه خیرین و مردم شریف ایران، برای حمایت و همدردی با هم نوعان و مردم آسیب دیده این حادثه دلخراش، نسبت به جذب کمک ها در امر بازسازی اقدام کند.

وی  از کلیه گروه های جهادی سراسر کشور ، خیرین و متخصصان عرصه خدمات رسانی دعوت کرد تا جهت همکاری در امر بازسازی و کمک به مناطق زلزله زده شهرستان مسجد سلیمان حضور به عمل آورند.

محمدی نرگسی با اعلام شماره :  33366840_061 از هموطنان خواست تا هماهنگی کمک رسانی خود را از این طریق انجام دهند.

مرکز مدیریت حرکت های جهادی و بشر دوستانه جمعیت هلال احمر استان خوزستان

8

7

نظر شما