گل ها و گیاهان هم مشاوره می گیرند

۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۴:۱۳:۲۴
کد خبر: ۸۶۹۵۰۴
گل ها و گیاهان هم مشاوره می گیرند
معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۱۹ از راه اندازی صدای مشاور توسط مرکز تحقیقات، آموزش و مشاوره فضای سبز شهرداری این منطقه در راستای ترغیب شهروندان به حفظ و نگهداری گل و گیاه و فضای سبز شهری خبر داد.
به گزارش گروه خبر برنا، سعید صالح محمود رباطی با اشاره به اینکه نگهداری و پرورش گل و گیاه‌ها بر روحیه شهروندان تاثیر به سزایی دارد و نگهداری از آن‌ها کار چندان وقت گیری نیست، اما ممکن است در نگهداری آن‌ها دچار اشتباه شویم، افزود: در این خصوص علاوه بر برپایی مستمر کلاس‌های حضوری آموزش گل و گیاه در دو مرکز شریعتی و شهربانو سامانه مشاوره تلفنی و ارتباط غیر حضوری با کارشناسان این مرکز همه روزه از ساعت ۸ تا ۱۶ فراهم شده است.
 
وی درباره موضوعات قابل طرح با مشاوران این مرکز تصریح کرد: شهروندان علاقمند می‌توانند در این تماس تلفنی با نحوه تکثیر گل و گیاه، نگهداری فضا‌های سبز در محیط آپارتمانی، باغبانی در محیط‌های مختلف، آشنایی با بیماری و آفات درختان و گل و گیاه و... آگاه و اطلاعات مربوطه را دریافت کنند.
 
معاون خدمات شهری و محیط زیست اظهار کرد: در صورتی که مشاوره به صورت تلفنی برای شهروندان قابل راهنمایی نباشد با درخواست شهروند کارشناسان با حضور در منزل آن‌ها می‌توانند ازگل و گیاه و فضای سبز شهروندان بازدید کنند.
 
به گفته این مسئول از ابتدای سال جاری تعداد ۴۵۰ شهروند از خدمات مشاوره رایگان بهره‌مند شده و شهروندان می‌توانند همه روزه از ساعت ۸ تا ۱۶ با شماره تلفن‌های ۵۵۸۵۲۱۲۱، ۵۵۴۶۰۸۷۷ دو مرکز شریعتی و شهربانو تماس و از مشاوره رایگان بهره‌مند شوند.
بر اساس این گزارش شهروندان درصورت ارائه نظرات و پیشنهادات درخصوص فضای سبز می‌توانند با شماره ۱۳۷ تماس حاصل کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز