کمبود تخت بیمارستانی:

پیگیری رادیو تهران در پرونده های پزشکی

۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۰۸:۵۰:۵۴
کد خبر: ۸۶۹۹۰۲
پیگیری رادیو تهران در پرونده های پزشکی
برنامه «تهران کلینیک» از رادیو تهران از امروز(22 تیر) پیگیر پرونده های پزشکی می شود.

به گزارش گروه اجتماعی برنا؛ مریم السادات آصفی تهیه کننده برنامه با اعلام این خبر گفت: در فصل جدید برنامه «تهران کلینیک» که از امروز آغاز می شود، ضمن اطلاع رسانی و آگاه سازی مخاطبان در حوزه پزشکی و سلامت، تغییر رفتار در افراد جامعه هم جز اهداف ما خواهد بود.

وی افزود: در فصل جدید قرار هر هفته پرونده های مختلف در زمینه های مختلف سیاستگذاری، پیگیری موضوعات مبتلا به که زمینه های پزشکی و روانپزشکی دارند از زوایای مختلف مثلا اجتماعی، قضایی، سیاسی و اقتصادی و ... پرداخته شود.

 به گفته این تهیه کننده؛ برخی از پرونده ها ممکن است با توجه به گستردگی موضوع و یا مهم بودن در کل هفته از زوایای مختلف بررسی شوند و در آن هفته یک پرونده داشته باشیم یا با توجه به وسعت موضوع ممکن دو یا سه پرونده در طول هفته باز و نتیجه گیری و بسته شوند. بسته به موضوع، مدت این پرونده ها متغیر است.

علاوه بر این؛ در انتهای برنامه پرسش و پاسخ مردمی با هدف تعامل با مخاطب خواهیم داشت.

 آصفی با اشاره به پرونده هایی که در این هفته به آنها پرداخته خواهد شد، گفت: دو پرونده ای که در این هفته باز و به آنها پرداخته می شود؛ موضوع کمبود تخت های بیمارستانی و از روز سه شنبه( 25 تیر) همزمان با روز بیمه، بررسی بیمه ها از جمله بیمه های تامین اجتماعی، تکمیلی و سلامت است. در هر برنامه یک بسته صوتی و در واقع مستندی از موضوع موردنظر پخش خواهد شد. این مستندها به همت محمدرضا میرحسینی گزارشگر برنامه تهیه خواهد شد.

همچنین؛ هر روز یک خبرنگار سلامت خبرهای خوب پزشکی و روانپزشکی را به مدت دو دقیقه به عنوان منبع خبرها نقل خواهد کرد، گفتنی است؛ در فصل جدید مستندهای متعدد با موضوعات مختلف خواهیم داشت.

«تهران کلینیک»، برنامه ای در حوزه پزشکی و روانپزشکی با بررسی پرونده های پزشکی شنبه تا پنجشنبه از ساعت 10 تا 10:30 از موج اف.ام ردیف 94 مگاهرتز یا موج ای.ام ردیف 1332 کیلوهرتز روی آنتن رادیو تهران می رود.

نظر شما