قاتل رئیس قطار در دام پلیس

۱۳۹۸/۰۴/۲۴ - ۰۰:۳۰:۲۴
کد خبر: ۸۷۰۸۴۲
قاتل رئیس قطار در دام پلیس
فرمانده پلیس راه‌آهن کشور با اعلام خبر دستگیری قاتل رئیس قطار باری مسیر اهواز ـ تهران و سارقان تجهیزات ریلی گفت: متهمان در کمترین زمان ممکن دستگیر و با دستور مقام قضائی روانه زندان شدند.

به گزارش گروه اجتماعی برنا؛ دستگیری قاتل رئیس قطار باری و سارقان تجهیزات ریلی توسط پلیس راه آهن به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان،سرهنگ "حشمت اله ملکی"با اعلام خبر دستگیری قاتل رئیس قطار باری مسیر اهواز ـ تهران و سارقان تجهیزات ریلی، اظهار داشت: قطار باری دیزلی که از سمت اهواز به تهران در حال حرکت بود در بلاک تله زنگ ـ شهبازان به دلیل نقص فنی متوقف و رئیس قطار پس از پیاده شدن برای رفع نقص فنی به دلایل نامعلومی مفقود می‌شود.

وی افزود: در این راستا اکیپی از ماموران مجرب پلیس راه آهن کشور به سرپرستی رئیس پلیس راه آهن زاگرس در معیت رئیس آگاهی و جانشین دایره عملیات و همچنین عوامل پلیس ایستگاه راه آهن تله زنگ به محل عزیمت که در بدو ورود به محل سانحه، حدود ۳۰۰ متر کابل برق مسروقه در داخل قطار کشف می‌کنند.

فرمانده پلیس راه‌آهن کشور اضافه کرد: در بررسی‌های به عمل آمده و تحقیقات جامع مشخص شد هنگام توقف قطار باری، رئیس قطار که جهت بررسی علت توقف قطار پیاده شده، در دهانه شمالی تونل ۱۲ از پرتگاه به پایین سقوط و به علت شدت جراحات وارده در دم فوت می‌کند.

سرهنگ ملکی ادامه داد: با هماهنگی مقام قضائی جسد نامبرده توسط عوامل آتش نشانی و گروه امداد راه آهن زاگرس به بالای پرتگاه کنار خطوط ریلی انتقال و سپس به شهرستان اندیمشک منتقل می‌شود.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با تلاش به موقع پلیس راه آهن و همکاری کارکنان شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران ۵ نفر سارق کابل‌های برق و علائم در ایستگاه شهبازان دستگیر و برای انجام تحقیقات بیشتر به مقر پلیس منتقل می‌شوند و طی بازجویی‌های فنی و پلیسی به سرقت اموال راه آهن و قتل رئیس قطار اقرار کردند که در این خصوص پرونده تشکیل و موضوع تحت رسیدگی بیشتر قرار دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز