بازدید سرپرست حجاج ایرانی و رئیس سازمان حج و زیارت از مراکز درمانی هلال‌احمر در مدینه

۱۳۹۸/۰۴/۲۳ - ۱۵:۳۹:۵۸
کد خبر: ۸۷۰۸۴۹
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی، رئیس سازمان حج و زیارت و جمعی از مسئولان امروز با حضور در هتل های راما مدینه، ریاض المهاجرین و الجاد المدینه از روند خدمات رسانی تیم درمانی مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر به زائران در درمانگاه‌های مستقر در این هتل ها بازدید کردند.

به گزارش گروه اجتماعی برنا؛ نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی در این بازدید با تقدیر از همه پزشکان، ‌پرستاران و کارکنانی که برای کاهش مشکلات بیماران در این سفر روحانی تلاش می‌کنند، گفت: خدمت رسانی در حج امسال افزایش یافته و همه کادر درمانی سه درمانگاه جمعیت هلال احمر آماده خدمت رسانی به زائران هستند و تجهیزات به‌کار گیری شده در این سه درمانگاه از سطح مطلوبی برخوردار است.

علیرضا رشیدیان، رئیس سازمان حج و زیارت هم در بازدید از درمانگاه‌های مرکز پزشکی حج و زیارت در مدینه با اشاره به ارتقاء کیفیت و کاهش هزینه‌ها برای زائران در حج ۹۸، گفت: تجهیزات درمانگاه هلال احمر نسبت به سال‌های قبل ارتقا پیدا کرده است و مشکل خاصی در این درمانگاه‌ها نداریم.

وی با اشاره به تعداد کم مراجعان به درمانگاه‌ها، افزود: تیم درمانی حج برای شرایط بسیار گرم و خستگی‌های پس از انجام اعمال، خود را آماده کرده است و با توجه به شرایط سنی زائران و گرمای هوا در عربستان تعداد مراجعات تاکنون زیاد نبوده است.

رئیس سازمان حج و زیارت گفت: جمعیت هلال‌احمر تلاش دارد تا زائران سفری بدون حادثه و سالم داشته و بتوانند با شرایط مساعد جسمی و بدون هیچ بیماری مناسک خود را با آرامش انجام دهند و بهره بیشتری از این سفر روحانی ببرند.

وی با مقدس خواندن فعالیت‌های جمعیت هلال‌احمر، افزود: براساس مذاکرات با طرف عربستانی، حجاج ایرانی مانند سایر حجاج امکان استفاده از مراکز درمانی را دارند و به دلیل عدم تسلط زائران به زبان عربی رابطینی معرفی شدند تا حجاج برای ادامه درمان خود در بمارستان های سعودی مشکل نداشته باشند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز