معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش مطرح کرد:

۲۵۱ اثر برگزیده پرسش مهر ریاست جمهوری مورد تقدیر قرار می‌گیرد

۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۰۸:۰۹:۲۹
کد خبر: ۸۷۱۵۶۱
نوزدهمین کنگره پرسش مهر ریاست جمهوری با حضور معاون اول رئیس جمهور در سالن اجلاس سران برگزار شد

به گزارش خبرنگار اجتماعی برنا؛ نوزدهمین کنگره پرسش مهر ریاست جمهوری با حضور اسحاق جهانگیری؛ معاون اول رئیس جمهور، سید جواد حسینی؛ سرپرست وزارت آموزش و پرورش و جمعی از مدیران و معاونان حوزه آموزش و پرورش صبح امروز دوشنبه ۲۴ تیر ۹۷ برگزار شد.

علیرضا کاظمی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش در ابتدای این نشست گفت : خدا را شاکریم که قطار فرهنگی پرسشنامه ریاست جمهوری به ایستگاه نوزدهم رسیده است و طلایه‌داران این حرکت فرهنگی امروز مورد تشویق قرار خواهند گرفت.

وی ضمن خیر مقدم به معاون اول رئیس‌جمهور و سرپرست آموزش و پرورش افزود: حساس کردن جامعه به یک موضوع مهم که به گفتمان تبدیل می شود اهمیت زیادی دارد از این رو برخی آثار ارزشمند فرهنگی و هنری ارسالی برای اثربخشی در جریان سازی فرهنگی جهت افزایش مشارکت و حفظ مسئولیت پذیری یکی از کارکردهای پرسش مهر ریاست جمهوری است از این رو ۱۹ پرسش ریاست جمهوری در روز اول مهر با حضور ریاست جمهوری آغاز شد.

کاظمی خاطرنشان کرد : ایشان از دانش‌آموزان پرسید چه مهارت هایی در سال گذشته آموختید و کدام یک از معلمان شما آموزش بهتری داشتند و باید دانش‌آموزان به این پرسش ها، پاسخ می‌دادند که کدام مهارت را برای آینده شان  مفید می‌دانند؟

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: وزارت آموزش و پرورش با همکاری معاونان و مدیران کل و مربیان سخت کوش حوزه پرورشی و فرهنگی دستورالعمل پوسته و فراخوان عمومی را فراهم کردند و این جشنواره در چهار سطح برگزار کردند.

وی با اشاره به سطوح به شرکت کنندگان در این جشنواره با عنوان کرد : در ابتدایی ۷ رشته،  متوسطه اول با ۱۶ رشته، متوسطه دوم با ۱۶ رشته و معلمان با ۱۵ رشته در دو بخش فرهنگی و هنری در مدارس داخل و خارج کشور فراخوان داده شد که از این میان حدود ۲ میلیون و ۲۲۱ هزار و ۷۳۹ اثر این جشنواره ارسال شد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش اضافه کرد : در بخش فرهنگی ۳۸۰ اثر از دانش‌آموزان و معلمان و در بخش هنر ۱ میلسون و ۸۴۱ اثر ارسال شد که از این میان ۲۵۱ اثر انتخاب شد و امروز مورد تقدیر قرار خواهد گرفت.

نظر شما