شرور سابقه دار تهران دستگیر شد/ کشف ۱۲.۵ کیلوگرم ماده مخدر تریاک

۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۱۱:۴۵:۱۷
کد خبر: ۸۷۱۷۰۶
شرور سابقه دار تهران دستگیر شد/ کشف ۱۲.۵ کیلوگرم ماده مخدر تریاک

به گزارش گروه اجتماعی برنا؛ سردار ذوالقدر رئیس پلیس امنیت تهران بزرگ از دستگیری یکی از اراذل و اوباش سابقه دار محلات جنوب غرب تهران خبر داد وبا بیان این خبر گفت:

 یکی از اراذل و اوباش با اقدام به قدرتنمایی در یکی از محلات جنوب غربی تهران درمحدوده  خیابان فلاح با حمله به کسبه محل و غرفه‌داران اقدام به ایجاد ناامنی و رعب و وحشت و ضرب و شتم و همچنین تخریب محل کسب افراد را نیز انجام داده است..

وی ادامه داد: این فرد با سلاح سرد به یکی از کسبه حمله کرده و او را از ناحیه سر و دست مجروح می‌کندو پرونده شکایتی در این خصوص از سوی شاکیان در یکی از ادارات  تخصصی پلیس تهران بزرگ تشکیل می‌شود که در ادامه بررسی پرونده در اختیار پلیس اطلاعات تهران بزرگ قرار می‌گیرد.

رئیس پلیس امنیت تهران بزرگ با بیان اینکه در بررسی‌های انجام شده موفق به شناسایی این شرور سابقه‌دار شدیم، خاطرنشان کرد: این فرد دارای هشت فقره سابقه قدرتنمایی، نزاع‌های فردی و جمعی با سلاح‌های سرد، تصرف عدوانی، شرب خمر، استعمال و فروش مواد مخدر، اخلال در نظم عمومی و سرقت است.

سردار ذوالقدر با بیان اینکه با بررسی‌های بیشتر موفق به شناسایی مخفیگاه این شرور شدیم، تصریح کرد: با توجه به اینکه این فرد در حوزه خرید و فروش مواد مخدر اقدام می‌کرد از همین رو به صورت مداوم مخفیگاه خود را تغییر می‌داد، با بهره‌گیری از منابع اطلاعاتی موفق شدیم مخفیگاه این فرد را در غرب تهران شناسایی و در یک عملیات ضربتی این متهم را دستگیر کنیم.

وی ادامه داد: با توجه به سابقه این فرد و حضور شاکیان قرار بازداشت برای این متهم صادر و روانه زندان شد.

رئیس پلیس امنیت تهران بزرگ تصریح کرد: در بررسی‌های به عمل آمده از مخفیگاه این فرد توانستیم 5/12 کیلو مواد مخدر از نوع تریاک را که در دیواری در این مخفیگاه جاساز کرده بود کشف و ضبط کنیم. همچنین مقادیری مشروبات الکلی و خارجی و چند قبضه سلاح سرد نیز از مخفیگاه این فرد کشف شد.

نظر شما