از سوی فرمانده بسیج وزارت ورزش و جوانان ؛

اهدای حکم و کارت فعال بسیج به محمد مهدی تندگویان

۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۱۷:۰۰:۴۱
کد خبر: ۸۷۱۹۸۱
اهدای حکم و کارت فعال بسیج به محمد مهدی تندگویان
اسبقیان: حوزه جوانان نیازمند برنامه ریزی بیش از پیش فعالیت های بسیج است

به گزارش گروه اجتماعی برنا، فرمانده پایگاه مقاومت بسیج وزارت ورزش و جوانان گفت: حوزه جوانان به دلیل ارتباط تنگاتنگ با جوانان کشور نیازمند توجه و برنامه ریزی بیش از پیش فعالیت های بسیج است و امیدوارم با مدیریت و نظارت مهندس تندگویان این اتفاق به شکل مناسبی صورت بگیرد.

سید محمد شروین اسبقیان فرمانده پایگاه مقاومت بسیج وزارت ورزش و جوانان عصر امروز با حضور در دفتر معاونت امور جوانان ضمن دیدار و گفت و گو با محمد مهدی تندگویان معاون امور جوانان، حکم و کارت عضویت فعال این پایگاه را به محمد مهدی تندگویان اهدا کرد.

اسبقیان در این دیدار ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهید محمد جواد تندگویان، افزود: بسیج به هیچ گروه و جناحی تعلق ندارد و در حقیقت متعلق به انقلاب اسلامی و یادگاری از امام راحل(ره) برای نظام جمهوری اسلامی است.

وی ادامه داد: حوزه جوانان به دلیل ارتباط تنگاتنگ با جوانان کشور نیازمند توجه و برنامه ریزی بیش از پیش فعالیت های بسیج است و امیدوارم با مدیریت و نظارت مهندس تندگویان این اتفاق به شکل مناسبی صورت بگیرد.

اسبقیان اظهار داشت: حتما از نقطه نظرات همه معاونان وزارتخانه به ویژه معاون امور جوانان در جهت تدوین و تبیین برنامه های راهبردی مرکز مقاومت بسیج و همچنین برنامه های گرامی داشت هفته بسیج استفاده خواهیم کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز