عضو هیات رئیسه مجمع ملی سازمان های مردم نهاد جوانان کشور:

کاهش آسیب های اجتماعی اولین اولویت سمن ها/ لزوم قرار دادن شرکت در جشن های عمومی ، مطالعه و ورزش در سبد اوقات فراغت جوانان

۱۳۹۸/۰۴/۲۸ - ۱۱:۲۷:۵۰
کد خبر: ۸۷۲۸۹۱
کاهش آسیب های اجتماعی اولین اولویت سمن ها/ لزوم قرار دادن  شرکت در جشن های عمومی ، مطالعه و ورزش در سبد اوقات فراغت جوانان
ایمان محمدی نرگسی گفت : مطالعه، روزنامه، سینما، ورزش و شرکت در جشن های عمومی از جمله ابزار و برنامه های مناسبی هستند که باید در سبد اوقات فراغت جوانان قرار بگیرند.

به گزارش خبرنگار برنا؛  برنامه گفت و گوی اجتماعی با موضوع بررسی اوقات فراغت و جوانان، با حضور ایمان محمدی نرگسی (عضو هیات رئیسه مجمع ملی سازمان های مردم نهاد جوانان کشور) و امیرحسین آل اسحاق (مدیرکل طرح های ملی فراگیر جوانان وزارت ورزش و جوانان) از شبکه رادیویی گفت و گو روی آنتن رفت.

در این برنامه ایمان محمدی نرگسی با اشاره به این که در کل کشور حدود ۲ هزارو ۷۰۰ سازمان مردم نهاد در حوزه جوانان فعالیت می کنند، گفت: کاهش آسیب های اجتماعی اولین اولویت سازمان های مردم نهاد به شمار می آید.

وی با اشاره به این که اوقات فراغت ارتباط مستقیمی با خشونت و تخلفات دارد، اظهار داشت: با برنامه ریزی صحیح برای اوقات فراغت جوانان، موضوع پیشگیری از آسیب های اجتماعی به صورت غیر مستقیم مورد پیگیری قرار می گیرد.

رئیس مجمع جوانان استان خوزستان با اشاره به این که ما خلا بزرگی را در حوزه اوقات فراغت داریم، عنوان کرد: بسیاری از مردم شهرنشین همیشه راغب هستند تا با تحمل سختی راه و صرف زمان طولانی از داخل شهر خارج شوند و به دنبال تامین اوقات فراغت خود بگردند.

وی افزود: خروج از شهر برای پر کردن اوقات فراغت ریشه در خلاهایی دارد که شهروند و شهرنشین تجربه کرده است.

ایمان محمدی نرگسی اضافه کرد: اهمیت دولت به سازمان های مردم نهاد باعث می شود که بخش عمده ای از خلاهای موجود در حوزه اوقات فراغت برطرف شوند.

وی با اشاره به این که صدا و سیما بیشترین میزان اوقات فراغت مردم را پُر می کند، عنوان کرد: در تمامی کشورهای دنیا مردم بیشترین وقت خودشان را پای تلویزیون سپری می کنند.

عضو هیات رئیسه مجمع ملی سازمان های مردم نهاد جوانان کشور اضافه کرد: اکثر کشورها برای پُر کردن اوقات فراغت علاوه بر صدا و سیما به سایر ظرفیت های موجود نیز توجه می کنند.

وی افزود: مطالعه، روزنامه، سینما، ورزش و شرکت در جشن های عمومی از جمله ابزار و برنامه های مناسبی هستند که باید در سبد اوقات فراغت جوانان قرار بگیرند.

ایمان محمدی نرگسی با بیان این که فعالیت های اجتماعی جوانان باید مهم شمرده شوند، عنوان کرد: حضور جوانان در امدادرسانی به مردم سیل زده در ابتدای سال جاری از جمله نمادهای اعتماد به جوانان در کشور بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز