دست و پنجه نرم کردن محیط زیست با مشکل تامین منابع مالی

۱۳۹۸/۰۴/۲۹ - ۰۸:۴۶:۵۳
کد خبر: ۸۷۳۱۱۸
دست و پنجه نرم کردن محیط زیست با مشکل تامین منابع مالی
معاون محیط زیست طبیعی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: محیط زیست با مشکل تامین منابع مالی روبه رو است و در این راستا نیازمند حمایت دولت هستیم.

به گزارش گروه اجتماعی برنا؛ «حمید ظهرابی» معاون محیط زیست طبیعی سازمان حفاظت محیط زیست در آئین تجلیل از محیط بانان نمونه مازندران بر ضرورت حفظ کرامت محیط بانان تاکید کرد و افزود: محیط بانان در بسیاری از مواقع در شرایط سخت مشغول به فعالیت هستند که قدردان آنها هستیم.

وی با بیان اینکه سال گذشته ۴۰ میلیارد تومان اعتبار برای حمایت از محیط بانان و تأمین تجهیزات توزیع شد، افزود: محیط بانان با توجه شرایط سخت شغلی باید از تجهیزات مناسب بهره مند باشند.

معاون سازمان حفاظت محیط زیست بر افزایش حقوق و معیشت محیط بانان و بهره گیری از ظرفیت های قانونی تاکید کرد و گفت: محیط بانان بسیاری از استانهای کشور برای تامین تجهیزات و امکانات با مشکل مواجه هستند.

این مسئول با تاکید بر اینکه محیط بانان باید از نظر مالی و تامین تجهیزات مورد توجه و حمایت قرار گیرند، اظهار کرد: محیط زیست با مشکل تامین منابع مالی روبه روست و در این راستا نیازمند حمایت دولت هستیم.

ظهرابی خواستار مشارکت همه مردم برای صیانت از محیط زیست شد و افزود: رسانه ها در فرهنگ سازی و بکارگیری مشارکت های مردمی در صیانت از محیط زیست نقش مهم و محوری دارند.

وی با بیان اینکه طبیعت و حیاط وحش ایران حساس است و نباید مورد بی مهری قرار گیرد، گفت: نباید با اقدامات پوپولیستی موجب حساسیت و مشکلات متعدد در محیط زیست کشور شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز