ثبت رکورد ۴۴۰ مگاوات تولید در نیروگاه نکا

۱۳۹۸/۰۴/۲۹ - ۰۹:۱۹:۴۹
کد خبر: ۸۷۳۱۵۲
ثبت رکورد ۴۴۰ مگاوات تولید در نیروگاه نکا
مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق نکا از ثبت رکورد تولید 440 مگاوات انرژی در واحد یک بخاری نیروگاه شهیدسلیمی نکا پس از چهار دهه بهره‌برداری خبر داد.

به‌گزارش گروه اجتماعی برنا؛ "محسن نعمتی" با اعلام این خبر افزود: این واحد با ظرفیت اسمی 440 مگاوات در دوم مهرماه سال 1358 وارد مدار تولید شد که با برنامه‌ریزی و رعایت اصول و استانداردهای فنی در زمینه انجام تعمیرات، نگهداری و بهره‌برداری از واحدها، رکورد تولید آن در چهلمین سال بهره‌برداری در حد و اندازه یک واحد تازه تأسیس به ثبت رسید.

وی به پروژه‌های اجرا شده در جهت رفع محدودیت و بهبود راندمان واحدها جهت تامین برق مطمئن و پایدار اشاره کرد و گفت: از تابستان سال گذشته و در راستای استفاده بهینه از وضعیت موجود و رفع موانع و محدودیت‌های تولید، افزایش 26 مگاواتی تولید در تمام واحدهای نیروگاه هدف‌گذاری و در دستور کار قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق نکا ادامه داد: برای تحقق این هدف مهم، همزمان با خروج این واحد جهت انجام تعمیرات میان‌دوره‌ای، چندین پروژه بهسازی و بازسازی در تمام واحدها اجرا شد که در نتیجه به‌دلیل رفع محدودیت‌ها، تنها در این واحد ظرفیت تولید با جهشی 24 مگاواتی نسبت به حداکثر توان تولید سال گذشته به 440 مگاوات رسید.

نعمتی با بیان اینکه با انجام اقدامات مشابه در سایر واحدهای نیروگاه نیز افزایش تولید حدود 18 مگاوات ثبت شد، افزود: در مجموع با رفع محدودیت‌ها، توان تولید نیروگاه حدود 42 مگاوات نسبت به تابستان سال گذشته افزایش یافت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز