آقاپور علیشاهی عنوان کرد:

فراکسیون زنان از جمعیت مامایی ایران بخاطر حمایت از زنان زندانی قدردانی کرد

۱۳۹۸/۰۴/۲۹ - ۱۱:۳۴:۴۴
کد خبر: ۸۷۳۲۷۹
فراکسیون زنان از جمعیت مامایی ایران بخاطر حمایت از زنان زندانی قدردانی کرد
نائب رئیس فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی، از جمعیت مامایی ایران برای ارسال نامه به رئیس قوه قضائیه جهت اخذ مجوز به منظور ارائه خدمات داوطلبانه به زنان زندانی قدردانی کرد.

به گزارش گروه اجتماعی برنا؛ معصومه آقاپور علیشاهی با ارزیابی مثبت از اقدام جمعیت مامایی ایران برای ارسال نامه به رئیس قوه قضائیه به منظور اخذ مجوز جهت ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به زنان زندانی، گفت: توجه به وضعیت زنان زندانی بسیار تاثیرگذار بوده است، کما اینکه پیگیری جدی مشکلات آنها در هفته‌های اخیر نشان می‌دهد که آنها تاکنون به خوبی دیده نشده بودند، نه اینکه از سوی مسئولان مورد بی‌مهری قرار گرفته باشند.

نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: قرار بر این شد که جمعیت مامایی ایران بازدیدهای ماهانه‌ای را از بند زنان زندان‌های سراسر کشور داشته باشند و در حوزه بهداشت، درمان و تامین دارو به ارائه خدمات به این قشر بپردازند.

وی در ادامه از جمعیت مامایی ایران برای ارائه خدمات داوطلبانه به زنان زندانی قدردانی کرد.

فراکسیون زنان موضوع استفاده از مرخصی زایمان برای زنان باردار زندانی را پیگیری می‌کند

آقاپور علیشاهی تصریح کرد: موضوع دیگری که در جهت بهبود وضعیت زنان زندانی پیگیری می‌کنیم، استفاده از مرخصی زایمان برای زنان باردار زندانی است، به ویژه وقتی پدر و مادر همزمان زندانی باشند، لازم است تخفیفی برای این زنان در نظر گرفته شود.

این نماینده مردم در مجلس دهم، تاکید کرد: آنچه مسلم است زنان زندانی همزمان در دو زندان فیزیکی و بی‌مهری اطرافیان گرفتار هستند، چرا که آنها بعد از ورود به زندان از سوی خانواده خود نیز طرد می‌شوند.

دعوت فراکسیون زنان از وزیر بهداشت برای بررسی مشکلات زنان زندانی

نائب رئیس فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی، یادآور شد که فراکسیون زنان به دنبال این است که بعد از این نشستی با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در جهت بررسی وضعیت درمان زنان زندانی داشته باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز