مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی:

افزایش کیفیت خدمات غیرحضوری تامین اجتماعی

۱۳۹۸/۰۴/۲۹ - ۱۵:۰۳:۰۴
کد خبر: ۸۷۳۴۹۹
افزایش کیفیت خدمات غیرحضوری تامین اجتماعی
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: تلاش می کنیم خدمات الکترونیک سازمان تامین اجتماعی به صورت غیرحضوری و با کیفیت مناسب تر به بیمه شدگان و مستمری بگیران ارائه شود.

به گزارش گروه اجتماعی برنا؛ مصطفی سالاری درباره برنامه های آینده توسعه خدمات الکترونیک سازمان تامین اجتماعی افزود: رویکرد ما در سازمان تامین‌اجتماعی در راستای افق خدمات غیرحضوری است و در این راستا کیفیت را بیشتر از کمیت در نظر داریم.

در حال حاضر بیش از ۶٠ نوع خدمت برای ارائه به بیمه شدگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی به صورت غیرحضوری وجود دارد که قرار است طبق برنامه‌ریزی ها و اقدامات انجام شده این خدمات در آینده به ٢٠٠ خدمت برسد.

وی اظهار داشت: از آنجا که کیفیت ارائه خدمات را خدمت گیرنده نمره گذاری و تعیین می کند. باید به سمتی برویم تا بتوانیم این خدمات را با کیفیت بهتر و از طریق خدمات غیرحضوری به این افراد ارائه دهیم.

سالاری ادامه داد: در ارائه خدمات نوین هم که همکاران ما در باجه های شعب تامین اجتماعی حضور دارند و به عنوان ویترین سازمان تامین‌اجتماعی عمل می کنند.

وی تصریح کرد: ما در طول مسیر باید به این نقطه برسیم که بیشتر خدمات مورد نیاز مراجعان شامل بیمه شدگان، مستمری بگیران و بازنشستگان را انجام داده تا صرفاً سازمان تامین اجتماعی ارجاع دهنده خدمات نباشد.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: افق دید ما در تحولات حوزه خدمات الکترونیک در تامین اجتماعی نیازها و خواست مردم است و اولویت بندی ما به طور حتم در این راستا کیفیت خدمات و در ادامه مسیر افزایش تعداد خدمات است.

وی با بیان اینکه راهبرد اساسی ما در سازمان تامین اجتماعی حوزه آی تی است، اضافه کرد: به دلیل اینکه دولت همواره موضوع دولت الکترونیک را مورد تایید و تاکید قرار داده است ما هم در این حوزه به طور جد فعال خواهیم بود و دلیل آن این است که خدمات در این بستر به صورت شفاف تر ارائه می شود و دیگر اینکه خدمات ارزان‌تر و سریعتری را داشته باشیم تا در نتیجه خدمت گیرنده، رضایتمندی بیشتری داشته باشد.

سازمان تامین اجتماعی به عنوان بزرگترین سازمان اجتماعی در ارایه خدمات به بیمه‌شدگان و مستمری بگیران از هیچ کوششی دریغ نکرده است و اکنون ۴٢ میلیون نفر بیمه شده از خدمات این سازمان بهره مند هستند.

این سازمان دارای مراکز مختلف بیمه‌ای و درمانی است و ۳۵۶ بیمارستان و درمانگاه تأمین اجتماعی بخش قابل توجهی از خدمات درمانی مورد نیاز بیمه شدگان را به صورت رایگان تأمین می‌کند.

بخش بیمه‌ای این سازمان دارای ۴۸۰ شعبه در سراسر کشور است و خدمات بیمه‌ای از طریق این واحدها به جامعه تحت پوشش ارائه می‌شود. همچنین برای تسهیل امور و دسترسی آسان‌تر مردم به خدمات تأمین اجتماعی، شعب اقماری و کارگزاری‌های این سازمان نیز به عنوان واحدهای وابسته به شعب، مشغول فعالیت هستند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز