در نشست داوطلبین انتخابات پنجمین دوره شورایاری های محلات منطقه ۱۹ عنوان شد

برگزاری انتخابات سالم با مشارکت توام با رقابت و رقابت توام با رفاقت

۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۱۳:۳۲:۲۲
کد خبر: ۸۷۳۹۴۶
برگزاری انتخابات سالم با مشارکت توام با رقابت و رقابت توام با رفاقت
جلسه توجیهی کاندیداهای پنجمین دوره انتخابات شورایاری محلات 13 گانه منطقه 19 در سالن استاد شهریار بوستان بزرگ ولایت با حضور شهردار منطقه، نماینده شورای اسلامی شهرتهران و استقبال کاندیدها برگزار شد.

به گزارش گروه اجتماعی برنا؛ نشست توجیهی کاندیداهای پنجمین دوره انتخابات شورایاری های محلات 13 گانه در منطقه با حضور  علی توکلی شهردار منطقه، علیرضا محجوب نماینده مجلس شورای اسلامی ، افشین حبیب زاده اعضای شورای اسلامی شهر تهران ، معاونین و جمعی از مدیران برگزار شد.

در این نشست علی توکلی شهر دار منطقه  استقبال شهروندان منطقه را نشانگر علاقه مندی آنان در تصمیم گیری و حل مشکلات محلات 13 گانه منطقه دانست و ضمن ابراز خرسندی برای مشارکت شهروندان گفت: شورایاری ها با توجه به نقشی که می توانند در توسعه شهر تهران داشته باشند از اهمیت بالایی برخوردارند و زمینه را  برای حضور افراد مشتاق در توسعه محلات فراهم کند که خوشبختانه نام نویسی با استقبال خوب مردم به خصوص جوانان و بانوان همراه شد و در تخصص های مختلف افراد تاثیر گذار  نام نویسی کردند.

وی با اشاره به اینکه مدیریت شهری منطقه 19 با افتخار در خدمت پذیرفته شدگان نهایی پنجمین دوره شورایاری های محلات است افزود: با احساس مسئولیت در سرنوشت محله و منطقه خود سهیم باشید و جای تشکر دارد از شما عزیران که با وجود مشغله های زندگی امروزی ایثار و از خودگذشتگی کرده و با پذیرش این مسئولیت وارد میدان عمل شده اید، جمع حاضر متشکل از دوستان صمیمی و همدلی است که امیدواریم این انتخابات با مشارکت توام با رقابت و رقابت توام با رفاقت همراه شود.

توکلی خواستار دعوت کاندیدها از هواداران، اقوام و خویشان برای مشارکت حداکثری در انتخابات شد و تصریح کرد: هرچه آرای افراد انتخاب شده بیشتر پشتوانه برای پیگیری مطالبات شهروندان افزایش خواهد یافت و در رقابت بین مناطق 22 گانه شهر تهران مشارکت بالای شهروندان این منطقه را نمایان می کند .

شهردار منطقه با تأکید بر جانمایی 26 سازه برای تبلیغات نامزدهای انتخاباتی در معابر پر تردد منطقه بیان کرد: با نصب پستر های تبلیغاتی ضمن معرفی برنامه های داوطلبان فضای انتخاباتی در ذهن مردم تداعی و حضور آنها در روز 4 مرداد و مشارکت آنها در انتخابات را پررنگ می کند.

در ادامه حمید بهرامی دبیر هیئت اجرایی و معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه با اشاره به ثبت نام 389 داوطلب   افزود: از این تعداد 323 نفر از داوطلبین مرد و 66 نفر زن هستند، 40 نفر از داوطلبین درگروه سنی 20 تا 30 سال، 180 نفر 30 تا 40 سال،166 نفر 40 تا 70 سال و تنها سه نفر از داوطلبین بالای 70 سال سن دارند .

دبیر هیئت اجرایی پنجمین دوره شورایاری های محلات منطقه با تأکید پیش بینی حداقل 4 صندوق در هر شعبه یاد آور شد: با توجه به 73 شعبه اخذ رأی در محلات 13 گانه منطقه 19 در مجموع 292 صندوق اخذ رأی در نظر گرفته شده است.

مزینانی رئیس هیئت نظارت بر انتخابات پنجمین دوره شورایاری های محلات شهر تهران در این نشست ضمن تشکر و قدردانی از زحمات هیئت اجرایی منطقه 19 خاطر نشان کرد: هیئت نظارت بر انتخابات متشکل از 5 نفر شامل یک نفر نماینده شورای اسلامی شهر تهران،یک نماینده از فرمانداری،3 نفر از معتمدین منطقه است که نقش آنها در گام اول بعد از تأیید صلاحیت نامزدهای انتخاباتی بررسی پرونده های آنها است، گام دوم بررسی شکایت افراد رد صلاحیت شده و گام بعدی نظارت بر جانمایی صندوق های اخذ رأی، نظارت بر تعداد آنها، استقرار صندوق ها در شعبات یک روز قبل از انتخابات است .

نظر شما