حمیدرضا گودرزی در گفتگو با برنا :

توضیح وکیل نجفی در خصوص گلوله دفرمه در بدن میترا استاد / احتمال تغییر روند پرونده در جلسه سوم دادگاه

۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۰۷:۵۳:۲۹
کد خبر: ۸۷۴۱۶۰
توضیح وکیل نجفی در خصوص  گلوله دفرمه در بدن میترا استاد / احتمال تغییر روند پرونده در جلسه سوم دادگاه
وکیل نجفی گفت : گلوله وقتی به بدن اصابت می کند نباید صدمه سنگینی ببیند ولی این گلوله به شکل دفرمه شده از بدن مقتوله خارج شده است که این شکل از گلوله تاثیر بسزایی در نظر اسلحه شناسان در این پرونده دارد .

به گزارش خبرنگار برنا ؛ سومین جلسه دادگاه محمد علی نجفی شهردار سابق تهران و وزیر آموزش و پرورش اسبق کشور به اتهام قتل همسرش میترا استاد امروز دوشنبه 31 تیرماه در شعبه 9 دادگاه کیفری استان برگزار می شود.

کارشناسان اسلحه شناسی در بررسی روی این پرونده اعلام کردند که گلوله در بدن مقتوله دفرمه شده بود واین دفوره شدن گلوله این فرضیه را ایجاد می کند که گلوله بعد از برخورد با دیوار یا سقف و کمانه کردن به بدن میترا استاد وارد شده است که اگر چنین باشد احتمال شبه عمد بودن این قتل قوی می شود.

حمیدرضا گودرزی -وکیل نجفی امروز پیش از شروع جلسه دادگاه در گفتگو با خبرنگار برنا در خصوص گلوله دفوره شده در بدن مقتوله چنین توضیح داد: گلوله وقتی به بدن اصابت می کند نباید صدمه سنگینی ببیند ولی این گلوله به شکل دفرمه شده از بدن مقتوله خارج شده است که این شکل از گلوله تاثیر بسزایی در نظر اسلحه شناسان در این پرونده دارد .

وی در ادامه افزود : اجازه دهید توضیحات بیشتر را در جلسه دادگاه مطرح کنیم.

بر پایه این خبر ؛ میترا استاد همسر محمد علی نجفی ؛ هفتم خردادماه در خانه خود واقع در منطقه سعادت آباد تهران کشته شد . محمد علی نجفی ساعاتی پس از مرگ همسرش با معرفی خود به اداره آگاهی تهران به قتل همسرش اعتراف کرد .

نجفی در جلسه دوم دادگاه به اتهام قتل همسرش ؛ ارتکاب قتل عمد را رد کرد .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز